شناسهٔ خبر: 37482475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتقام سخت ـ ویدئو| «انتقام سخت» خواسته پدر و مادر فرمانده شهید «مرتضی حسین‌پور»

پدر و مادر فرمانده شهید جبهه مقاومت مرتضی حسین‌پور(حسین قمی) خواستار انتقام سخت از آمریکا برای به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خبر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، مردم ایران و منطقه را به شدت متاثر ساخته است و داغ بزرگی بر دل‌ عاشقان مکتب معمار انقلاب خمینی کبیر (ره) گذاشت.

در پی این خبر جانسوز خانواده‌های شهدا به‌ویژه خانواده شهدای مدافع حرم خواستار انتقام سخت از آمریکای جنایتکار شدند و به همین بهانه با خانواده فرمانده شهید جبهه مقاومت مرتضی حسین‌پور(حسین قمی) به گفت‌وگو نشستیم.

پدر فرمانده شهید جبهه مقاومت مرتضی حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حضور سردار قاسم سلیمانی در جبهه‌های مقاومت به رزمندگان جانی تازه می‌داد و این اسوه مبارزه در صحنه‌های نبرد در کنار رزمندگان بود.

وی با اشاره به اینکه حسین ما هم یکی از فرماندهان جوان محورهای مقاومت در سوریه و عراق بود خاطرنشان‌کرد: حاج قاسم سلیمانی درباره‌اش گفته بود "«شهید حسین قمی» مایه افتخار همه ملت ایران است و دیگر جایگزینی برای حسین نداریم".

پدر فرمانده شهید جبهه مقاومت مرتضی حسین‌پور با تاکید بر اینکه این هنر نیست با موشک و پهباد فردی را که به‌طور رسمی وارد فرودگاه شده بود را مورد حمله قرار دهند افزود: هنر این است که در میدان نبرد با او روبه‌رو می‌شدند.

وی با بیان اینکه ما خانواده‌های شهدا از این امر نمی‌گذریم و مسئولان نظامی و غیر نظامی باید انتقام خون این شهدای والامقام را بگیرند تصریح کرد: خانواده‌های شهدا منتظر پاسخ دندان‌شکن و به فرموده رهبر معظم انقلاب انتقام سخت هستند.

پدر فرمانده شهید جبهه مقاومت مرتضی حسین‌پور با اشاره به اینکه اگر در این امر کوتاه بیاییم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم گفت: مسئولان بدانند ممکن است این رژیم جنایتکار و مکار بگوید که ما تمام تحریم‌ها را برمی‌داریم; ما تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم از انتقام بگذریم.

وی با بیان اینکه رژیم تروریستی آمریکا باید درس عبرت بگیرد تا دیگر دست به چنین جنایتی نزند بیان کرد: حتی ترامپ هم برای ما ارزشی ندارد و اگر اقدامی نشود ما خانواده‌های شهدا خودمان راه می‌افتیم و انتقام می‌گیریم.

مادر فرمانده شهید جبهه مقاومت مرتضی حسین‌پور نیز اظهار داشت: سردار سلیمانی مظهر اقتدار و صلابت برای مردم ایران و جهان بود و آمریکا بداند تنها نام شهید به نامشان افزوده شده است و این سرزمین میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی دارد.

وی با اشاره به اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا با این کار کثیف  قبر خود را کنده است و با شهادت سردار سلیمانی جایگاهی در جهان ندارد خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سختی در انتظار آنان است.

همسر شهید مرتضی حسین‌پور گفت: در روز اربعین همسرم، سردار قاسم سلیمانی در جمع خانواده و مسئولان گفتند «حسین قمی عاشق گمنامی بود اما این رسالت بعد از شهادت از دوشش برداشته شد و اکنون رسالت ما خارج کردن شهید از گمنامی است».

به گزارش تسنیم اگر شهید حسن باقری را چشم تیزبین دفاع مقدس می‌نامیم، شهید مرتضی حسین‌پور را باید چشم تیزبین جبهه مقاومت اسلامی بنامیم.

مرتضی حسین‌پور فرمانده عملیات حیدریون در سوریه و فرمانده شهید محسن حججی بود,؛ او صدها نفر همچون محسن حججی را پرورش داد تا جبهه مقاومت اسلامی پرتوان و پرنیرو در برابر تروریست‌ها مقاومت کند.

این فرمانده زبده نظامی در همان معرکه‌ای که شهید حججی به اسارت درآمد به شهادت رسید. اما پیش از شهادتش نقشه شوم داعش را برای به راه انداختن حمام خون برهم زد و جان بسیاری از رزمندگان را نجات داد.

مرتضی حسین‌پور از فرماندهان محورهای عملیاتی «غوطه شرقی» دمشق در سال 92 بود که در آن عملیات 2 همرزمش «محمودرضا بیضایی» و «اکبر شهریاری» به فیض شهادت نائل آمدند.

او همچنین از فرماندهان محور در عملیات آزادسازی جاده بلد، اسحاقی، سامرا، الدور، علم، تکریت، بیجی و ارتفاعات مکحول در عراق بود و در «عملیات محرم» در منطقه «حلب» (سال 94) بسیار مؤثر عمل کرد.

 

 

انتهای پیام/616/ز

نظر شما