شناسهٔ خبر: 37459993 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، بهشتی و شریف از قوه قضائیه پیرامون هفت‌تپه

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، بهشتی و شریف با ارسال نامه‌ای به قوه قضاییه بر لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات شرکت صنایع نی‌شکر هفت‌تپه تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، بهشتی و شریف با ارسال نامه‌ای به قوه قضاییه بر لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات شرکت صنایع نی‌شکر هفت‌تپه تاکید کردند.

متن نامه فوق به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تقدیم احترام

نظر به وضعیت شرکت صنایع نیشکر هفت تپه و اتفاقاتی که در پی واگذاری این شرکت به بخش خصوصی رخ داده است، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با حضور در منطقه و بررسی میدانی ایضا جلساتی با مسئولین استانی من جمله امام جمعه محترم شهرستان اهواز، رییس دادگستری استان، فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و استماع بلاواسطه مشکلات و مطالبات کارگران سعی بر امتثال امر مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری مطالبات مردمی توسط دانشجویان، داشته است.

برآورد بررسی و پیگیری‌های بسیج دانشجویی، ضرورت حضور جنابعالی در بین کارگران شرکت مذکور و ورود جدی به مسئله، جهت رفع هر چه سریعتر مشکلات است؛ لذا مستدعی است بازدید و اعمال نظر در این مسئله را، در اولویت اقدامات و برنامه‌های خود قرار دهید.

نامه بسیج تهران و بهشتی و شریف به قوه قضائیه»

نظر شما