شناسهٔ خبر: 37448961 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ دی)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که با سال نو میلادی ،تغییراتی در میزان محبوبیت بعضی از دستگاه‌ها ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته جدیدی آمده است و ما برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ قرار است فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته را در اختیار شما قرار دهیم. در فهرست‌های سال گذشته مشاهده کردید که دو برند شیائومی و سامسونگ بیشترین محبوبیت را در بین کاربران دارند و باید دید که آیا این هفته نیز به همین شکل است یا معرفی و انتشار اطلاعات جدید از گوشی‌های آینده این مسئله را تغییر داده است.

مانند همیشه ابتدا مقام اول را  بررسی می‌کنیم. اگر به خاطر داشته باشید ردمی نوت ۸ پرو دو هفته پیش در مقام هشتم قرار داشت، اما این دستگاه جایگاه خود را از دست داد. طرفداران این گوشی خوشحال باشند، زیرا بار دیگر گوشی ردمی نوت ۸ پرو به صدر جدول بازگشته است. این در حالی است که گوشی گلکسی A51 چند پله بالا آمده و اکنون مدال نقره را بر گردن خود آویزان می‌کند.

پس از این دو گوشی یکی دیگر از گوشی‌های ردمی قرار دارد که به وسیله آن سه گزینه اول فهرست ما تکمیل می‌شود. گوشی ردمی نوت ۸ در جایگاه سوم باقی مانده است. پس از آن نیز گوشی تازه معرفی شده اوپو یعنی Reno3 Pro قرار دارد که در ردیف چهارم نشسته است.

صدرنشین فهرست هفته گذشته یعنی گلکسی A71 پسرفت داشته و اکنون در جایگاه پنجم قرار دارد. این گوشی اکنون جلوتر از شیائومی می‌نوت ۱۰ پرو جای گرفته است. گوشی گلکسی A50 واقعا از خروج از فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته ممانعت می‌کند، زیرا این بار نیز این دستگاه را می‌بینیم. اکنون گلکسی A50 در مقام هفتم قرار دارد. پس از این گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس قرار دارد که مطمئنا بالا رفتن فروش خود را مدیون خرید تعطیلات سال نو میلادی است.

چهارمین گوشی سامسونگ فهرست ما یعنی گلکسی A70 در مقام نهم قرار دارد. آخرین جایگاه نیز به گوشی Realme X50 5G اختصاص یافته و به این شکل فهرست این هفته نیز به پایان می‌رسد. آخرین گوشی فهرست ما هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است و ما مطمئنیم در هفته آتی جایگاه بهتری نسبت به اکنون خواهد داشت.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

فهرست این هفته بدان معناست که گوشی‌های گلکسی A01، ردمی K30 و اوپو A91 دیگر پرطرفدار نیستند و جای خود را به رقیبان خود داده‌اند.

معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ دی)

معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ دی)

نظر شما