شناسهٔ خبر: 37430323 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ادای احترام به سپهبد شهید سلیمانی در هلند +عکس

در پی شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش جمع زیادی از اتباع کشورهای مختلف ساکن هلند ضمن حضور مقابل ساختمان سفارت ایران در لاهه، بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان، یکشنبه شب جمع زیادی از اتباع کشورهای مختلف ساکن هلند با گردهمایی خودجوش در مقابل ساختمان سفارت جمهوری اسلامی در لاهه، به شهدا ادای احترام کرده و بر ادامه راه آنها تأکید کردند.

براساس این گزارش، بیش از ۲۰۰ نفر از اتباع کشورهای ایران، عراق، ترکیه، افغانستان، آذربایجان و هلند، با نصب تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، اهدای گل، روشن کردن شمع و قرائت فاتحه، ضمن ابراز تسلیت و همبستگی با جمهوری اسلامی ایران، انزجار خود را از اقدام شنیع آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه اسلام در منطقه اعلام کردند.

همچنین شمار قابل توجهی از جمعیت حاضر با تلاوت قرآن و ایراد سخنرانی در محل خانه ایرانیان که در جنب ساختمان سفارت قرار دارد، از مقام و خدمات خالصانه سردار سلیمانی در نابودی داعش و برقراری امنیت در منطقه تجلیل کرده و بر ادامه راه و انتقام خون این عزیزان تأکید کردند.

این مراسم نزدیک به ۲ ساعت به طول انجامید و با قرائت دعای فرج توسط جمعیت حاضر به پایان رسید.
«علیرضا کاظمی ابدی» سفیر ایران و دیپلمات‌های کشورمان نیز با استقبال از حاضران، ضمن بیان فضایل این شهید گرانقدر و محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا، از این اقدام خودجوش دوستداران شهید سلیمانی و عاشقان انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما