شناسهٔ خبر: 37406469 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شورای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی استان البرز افتتاح شد

پس از ٧٢ ساعت از دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ایجاد شورای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی در استان البرز، این شورا امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضاییه، پس از ٧٢ ساعت از دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ایجاد شورای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی در استان البرز، این شورا امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان افتتاح شد.

همزمان با این مراسم، شورای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی در شهرستان‌های نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد نیز افتتاح شد.

رئیس قوه قضاییه پنجشنبه هفته گذشته در جریان نهمین سفر استانی در نشست شورای اداری استان البرز گفت: از اینکه اختلافات در مراکز تولیدی، اختلافات بخش خصوصی با دولتی، اختلافات بخش‌های تولیدی با یکدیگر در شورا‌های حل اختلاف حل شود و به دستگاه قضایی کشیده نشود، حتما استقبال می‌کنیم. شورای حل اختلاف را رییس کل دادگستری برای واحد‌های تولیدی فعال کند تا علاوه بر شورای گفتگو که شورای خوبی برای مذاکرات بین دولت و بخش خصوصی، این اختلافات هم بتواند با همین ساز وکار حل شود و به دستگاه قضایی کشیده نشود.

نظر شما