شناسهٔ خبر: 37339083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

برگزاری «نشست اقتصاد بلاک چین استانبول» اسفند سال جاری با همکاری کوین ایران

بخش تبلیغات / کوین ایران

صاحب‌خبر -

سخنرانان مختلف در این نشست به بررسی موضوعاتی مانند آینده پرداخت با رمزارزها، رابطه و مواضع حکومت‌ها در قبال رمزارزها، مسئله تمرکززدایی و بسیاری از موضوعات دیگر می‌پردازند. علاوه بر سخنرانی، پنل‌هایی نیز برای بحث و بررسی پیرامون موارد مختلف برگزار خواهد شد.

فرصت استثنایی

این نشست فرصتی استثنایی برای شرکت‌ها، استارتاپی‌ها، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان فراهم می‌آورد.

نشست اقتصاد بلاک چین استانبول

شرکت‌های ایرانی با حضور  در این نشست، این فرصت را به‌دست خواهند آورد تا جهت استفاده از فناوری بلاک‌چین در کسب‌و‌کار خود، با پیشتازان و ارائه دهندگان خدمات بلاک‌چین ارتباط برقرار کنند. شرکت‌های مشاوره، راهکارهای بهینه را باتوجه به ماهیت کسب‌و‌کار مربوطه در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار خواهند داد. همچنین پلتفرم‌های معرفی‌شده توسط استارتاپی های پیشتاز می‌توانند راهکارهای بدیعی را برای حل مشکل پرداخت و انتقال پول در اختیار تجار و شرکت‌های ایرانی قرار دهند.

استارتاپ‌های ایرانی با همتایان خود از سراسر نقاط جهان آشنا شده و می‌توانند ضمن معرفی خود و ایده‌هایشان، اقدام به جذب سرمایه کرده، تیم فنی خود را تقویت کرده یا از متخصصان حیطه‌های مختلف مشاوره دریافت کنند.

سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به رمزارزها و بلاک‌چین، از آخرین تحولات صنعت بلاک‌چین و پروژه‌های مطرح باخبر شده و درک بهتری از فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری روی رمزارزها و پلتفرم‌های مختلف خواهند داشت.

خبر بهتر اینکه شما با تهیه‌ی بلیط از طریق کوین ایران (به‌عنوان همکار رسانه‌ای این کنفرانس)، از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد. همچنین استارتاپ‌های ایرانی برای گرفتن غرفه در سالن نمایشگاه، معرفی سخنران یا به‌عنوان اسپانسر برای تبلیغ برند خود می‌توانند با کوین ایران تماس حاصل کرده و از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

برگزاری «نشست اقتصاد بلاک‌چین استانبول» در اسفند سال جاری

بلاک چین استانبول با همکاری کوین ایران

تمرکززدایی را با بزرگ‌ترین متخصصان حوزه رمزارزها در قلب استانبول لمس کنید

کوین ایران مفتخر است اعلام کند، پس از همکاری رسانه‌ای در رویدادهایی مانند بلاک‌شو انجمن جهانی بلاکچین و نشست اقتصاد بلاکچین استانبول، بار دیگر به‌عنوان شریک رسانه‌ای با برگزارکنندگان Blockchain Economy 2020، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مهم حوزه‌ی بلاک‌چین همکاری خواهد داشت.

دومین کنفرانس جامع بلاکچین و رمزارزها در منطقه اورآسیا، خاورمیانه و آفریقا طی روزهای ۲۰ و ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ و با حضور بیش از ۶۰ کشور از سراسر جهان در استانبول برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط گرفتن غرفه در سالن نمایشگاه و پکیج‌های اسپانسری با پشتیبانی کوین ایران که در انتهای مقاله اطلاعات تماس ذکر شده، تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی‌های لازم برای انتخاب پکیج مناسب با بودجه و کسب‌و‌کار شما صورت گیرد.

براساس گزارش Statista Global Consumer Survey 2019، ترکیه رتبه اول مالکیت رمز ارزها در جهان را به خود اختصاص داده و همین مسئله باعث می‌شود به یک مرکز جذاب دراین‌زمینه بدل شود. در حال حاضر ۲۰ درصد مردم ترکیه صاحب مقداری رمز ارز هستند و علاقه‌ی رو به رشد مردم این کشور به رمز ارزها و حضور کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جوان در این منطقه موجب جذب پروژه‌های بین‌المللی مبتنی بر بلاک‌چین به ترکیه است. به‌علاوه، اخیرا پروژه‌هایی مانند راه اندازی توکن توسط تیم فوتبال بزرگ Galatasaray و برنامه‌های دولت ترکیه برای ایجاد زیرساخت‌های ملی برای به‌کارگیری فناوری دفترکل توزیع شده نیز در دست انجام است.

مباحث اصلی کنفرانس Blockchain Economy 2020 شامل بلاک‌چین، رمز ارزها، هوش مصنوعی (AI)، کلان داده، تکنولوژی‌های غیرمتمرکز، اینترنت اشیا (IoT) و شهروندی جهانی است. طی این نشست دو روزه شرکت‌ها، پروژه‌ها، کارآفرینان، متخصصان و دیگر شرکت‌کنندگان در یک فضای اشتراکی گردهم می‌آیند. برگزاری چندین کارگاه و انتخاب سه استارتاپ برتر نیز در برنامه‌ی این دوره گنجانده شده است. به‌علاوه، شرکت‌کنندگان می‌توانند با اتوبوس مخصوص بیت کوین از زیباترین مکان‌های شهر استانبول دیدن کنند.

از جمله سخنرانان مشهور حاضر در Blockchain Economy 2020 می‌توان از جان مکافی، تام لی تحلیلگر وال استریت، Alex Alexandrov مدیرعامل CoinPayments.net و Nicolas Cary هم‌بنیان‌گذار Blockchain.com نام برد. برای شرکت در این نشست تخصصی می‌توانید با استفاده از این آدرس www.blockchaineconomy.istanbul/EN بلیط تهیه کنید.

همچنین، برای اطلاع از شرایط گرفتن غرفه در سالن نمایشگاه و پکیج‌های اسپانسری با پشتیبانی کوین ایران تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی‌های لازم برای انتخاب پکیج مناسب با بودجه و کسب‌و‌کار شما صورت گیرد.

راه‌های ارتباطی:

ایمیل: event@coiniran.com

تلگرام:  coiniran_tr

اینستاگرام:  coiniran

توئیتر:  coiniran

وب سایت: www.blockchaineconomy.istanbul/EN/index.html

تلفن تماس02122889177

برچسب‌ها:

نظر شما