شناسهٔ خبر: 37297585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اجرای ۲۵۰ کیلومتر خطوط متروی ‌۹ شهر ‌را برعهده دارد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: ‌قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اجرای ۲۵۰ کیلومتر خطوط متروی ‌۹ شهر ‌را برعهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سردار علیرضا فخاری صبح امروز در آئین شروع حفاری مکانیزه تونل مترو اسلامشهر با اشاره به ظرفیت سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در حمایت از عملیات عمرانی و اجرایی کشور اظهار داشت: قرارگاه خاتم به عنوان بازوی اجرایی همه دولت‌ها در طول 30 سال فراز و نشیب‌ها در اجرای عملیات عمرانی و اجرایی کشور بوده است.

وی با اشاره به اقدام قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌های ملی و عمرانی تصریح کرد: از 500 کیلومتر خطوط متروی کل کشور که تقریباً در 9 شهر کشور به عنوان مراکز استان‌ها مصوب است، حدود 250 کیلومتر کار اجرایی توسط قرارگاه در دست اجرا است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: این قدرت و توان نشأت گرفته از حضور پرثمر همه رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس و تجربه‌های کسب شده در این دوران بوده که با انگیزه انقلابی و افرادی با روحیه جهادی و صادقانه همراه شده است.

سردار فخاری سپس با اشاره به آغاز حفاری مکانیزه تونل مترو اسلامشهر بیان کرد: از سال گذشته اقدامات لازم برای آماده‌سازی و تجهیز پروژه مترو اسلامشهر از مونتاژ کردن دستگاه تی بی ام تا شمع‌کوبی و بتن‌ریزی صورت گرفت تا امروز زمینه برای انجام عملیات حفاری مکانیزه آغاز شود.

وی با اشاره به محدودیت‌ها در پیگیری این پروژه افزود: این محدودیت‌ها بیشتر به لحاظ تأمین بار و توان مالی است که ممکن است یکی از عوامل محدودکننده ما در پیشرفت پروژه باشد اما امید است همّت بلند همه دستگاه‌ها پروژه در زمان مقرر خود به بهره‎‌برداری برسد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) همچنین خاطرنشان کرد: براساس قرارداد مقرر شده ظرف مدت 36 ماه پروژه تحویل داده می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم روزانه بین 10 تا 15 متر پیشرفت پروژه داشته باشیم که همه این‌ها موکول به تأمین منابع مالی است که بتوانیم نیازمندی‌ها در این حوزه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/220/ش

نظر شما