شناسهٔ خبر: 37250564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نمایشگاه الکامپ و تلکام با حضور 30 شرکت در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسؤول روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: هفتمین نمایشگاه الکامپ و اولین نمایشگاه تلکام با حضور 30 شرکت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حامد وفا‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک(الکامپ) به همراه اولین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) به مدت چهار روز در نمایشگاه دائمی کرمانشاه برپا خواهد شد و علاقه‌مندان به فناوری می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

مسؤول روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به مشارکت 30 شرکت در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این دوره از نمایشگاه الکامپ  و تلکام از 9 تا 12 آبان‌ماه برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید در بازه زمانی 10 صبح تا 19 در سالن‌های اختصاص داده شده در نمایشگاه دائمی کرمانشاه واقع در پارک شاهد حضور پیدا کنند.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه مذکور را نشان دادن ظرفیت و توانایی‌های استان کرمانشاه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد و گفت: فعالان حوزه فناوری‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی، در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را همراه با ایده‌های جدید در معرض دید عموم می‌گذارند.

انتهای پیام/پ

 

نظر شما