شناسهٔ خبر: 37209268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

مارقین انقلاب به بهانه احساس تکلیف اما ضربه می زنند/ یکی از برنامه های دشمن حمله به مظاهر قدرت نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام کمالی با تبیین جبهه داخلی و خارجی که نظام جمهوری اسلامی با آن مواجه است؛ یکی از برنامه های دشمن را حمله به مظاهر قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ۹ تُن اورانیوم غنی شده، چراغ خاموش از کشور خارج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین، «حجت الاسلام امین رضا کمالی» در یادواره شهدای«آبروی محله» در مسجد قائم عجل الله تعالی راین در سخنانی با استفاده از فرمایشات امام خامنه ای، برگزاری یادواره های شهدا را کاری شهادت گونه خواند و با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن و سنت، همه ما در معرض امتحان الهی هستیم؛ آیه اول سوره عنکبوت را گواه این موضوع دانست.

 

 

مهمترین امتحان، آزموده شدن در برخورد با ولی خدا 

 

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به انواع امتحان الهی، مهمترین امتحان را آزموده شدن در برخورد با ولی خدا عنوان و بیان کرد: بررسی تاریخ حاکی از آن است چه بسیار شاگردممتازان کلاس دینداری که در امتحان ولایتمداری رفوزه شدند.

 

وی گفت: شهدای ما ندای «هل من ناصر» نائب ولی خدا را شنیدند و در مرحله عمل مصداق «یسلموا تسلیما» شدند و مفتخر به آن شدند که خداوند فرمود من خود جایگزین شهید در خانواده او خواهم بود.

 

حجت الاسلام کمالی، قدردانی از شهدا را به پیمودن راه ایشان دانست و با تأکید بر لزوم جریان شناسی و دشمن شناسی به ویژه در برهه ای که جریان های لیبرالی و ستون های سرمایه داری می کوشد تا ملت ایران را از مسیر ولایت و شهدا دور کند؛ اظهار داشت: امروز تفکر شهدایی و روحیه ولایتمداری؛ آن جریان ها و ستون ها را به لرزه درآورده است.

 

در جبهه داخلی با ناکثین، قاسطین و مارقین مواجه هستیم

 

وی ادامه داد: امروز ما گرفتار جبهه داخلی و خارجی هستیم و در جبهه داخلی با ناکثین، قاسطین و مارقین مواجه؛ ناکثینی که حکومت علوی را که سرشار از ارزش های الهی و مبارزه با قدرت و استکبار بود را مقابل خود دیدند و امروز هم در مقابل جمهوری اسلامی که تالی تلو آن حکومت و جوهره آن، مبارزه با صاحبان قدرت و ثروت{نامشروع} است شروع به لجن پراکنی و شایعه پراگنی کرده و در جبهه دشمن قرار گرفتند.

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همانگونه که پول های عثمانی جیب های قاسطین را پر و مغزها را پوک کرده بود؛ عده ای هم قبل از انقلاب خدم و حشم و قشون و رعیت داشتند اما با آمدن انقلاب و هویتی که اسلام داد و به برکت امامین انقلاب و دکترین ولایت؛ این سلطنت طلب ها و کسانی که قبل از انقلاب پوست این مردم را می کندند گور خود را گم و امروز در بیرون از مرزها زوزه می کشند.

 

وی با اشاره به اینکه فتنه ها باعث می شود نخاله ها بیرون بریزند؛ گفت: در فتنه 88 چنین شد و منافقان، جریان اصلاح طلب همسوی با غرب، نهضت ملی ها و....به میدان آمدند و نیزه دار با نیزه، شمشیردار با شمیشیر و عده ای هم با سنگ آمدند که به خیال خود به نوایی برسند.

 

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه مارقین شناخت سطحی از دین دارند؛ آنان را همان متحجرین در نظام جمهوری اسلامی دانست که به بهانه احساس تکلیف اما در حقیقت ضربه به نظام اسلامی می زنند.

 

وی جبهه مقابل نظام جمهوری اسلامی در عرصه خارجی را «آمریکایی، عبری، عربی» دانست که فتنه بنزینی یکی از فتنه های آنان بود و ادامه داد: بعضی گفتند رهبری چنین دستوری داده و در حقیقت با یک پیامک ذهن های بی بصیرت و ولگردهای آنلاین فضای مجازی را در برابر ولایت قرار دادند.

 

این تحلیل گر مسائل سیاسی با تصریح به این مطلب که ایران نه فقط مهره ای را در صفحه شطرنج بین الملل، جابجا کرده باشد که کل صفحه را بر هم زده است؛ گفت: در حالیکه ابرقدرت ها می رفت تا هژمونی خود را به دنیا ثابت کند اما یاران ولایت بپاخاستند و مشروعیت نظام بین الملل را به چالش کشیدند.

 

وی با بیان اینکه فنتنه ها یکباره بوجود نمی آید؛ اظهار داشت: کمیته براندازی نظام جمهوری اسلامی را در سال 91 تشکیل دادند و آدمی را با جنایت های متعدد به عنوان مسئول این کمیته گذاشتند و نفر دوم و سوم آن هم    بود و تقسیم کار کردند و روش هایی برای براندازی و درگیری در پیش گرفتند و در همین فتنه بنزین 700 بانک را به آتش کشیدند و 200 هزار میلیارد خسارت زدند.

 

حجت الاسلام کمالی با نام بردن از «آصف بیات» در این جبهه که پایان نامه خود را در انگلیس و با عنوان «سیاست های خیابانی»دفاع کرده؛ گفت: این پایان نامه در سال 93 توسط جریان شیرازی ها در کشور چاپ شد و سال 96 مانیفست خیابانی و در سال 98 نقشه بنزین شد!

 

وی با اشاره به آیه 120 سوره بقره و متذکر شدن این مطلب که دشمن دست از شما بر نمی دارند تا شما از دین خود دست بردارید؛ به طراحی های آنها اشاره و تصریح کرد: روح الله زم اعتراف می کند که علت حمایت ما و فرانسه از بعضی ها این است در قوه مجریه آدم هایی گذاشته شود تا اهداف یهود را دنبال کند و مردم را در برابر نظام قرار دهد.

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تأسف از اینکه نمایندگانی در مجلس هستند که هنگام خطر صحنه را خالی می کنند؛ لغو استیضاح وزرای کم کار را شاهد این مدعا دانست و افزود: در حالیکه نماینده مجلس مصونیت قضایی دارد و می تواند به راحتی حرف خود را بزند اما استیضاح وزرای کم کار با یک میلیاردی که در دالان ورودی مجلس رفت، نماینده رأی خود را پس گرفت.

 

 

وی با اشاره به اینکه عده ای شبهه وارد کردند چرا رهبری کاری نمی کند در حالیکه رهبری خود را فدا کرد اما کسی خبر ندارد؛ تذکر داد: مواظبت کنید! شباهت هایی بین عاشورا و حوادث{زمان ما} هست، نکند «و شایعت وبایعت..» شوید.

 

حجت الاسلام کمالی با یادآوری تاریخ عاشورا و بیان این نکته که همان 30 هزار نفری که به امام خود نامه نوشتند که بیا، همان ها مقابل امام ایستادند؛ خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان رأی ما و انتخاب ما در خصوص نمایندگانی که به مجلس می روند مهم است؛ دشمن برنامه دارد تا نمایندگانی به مجلس برود که هر کار خواستند، بکند.

 

 

وی اظهار داشت: عده ای می گویند چرا رهبری ورود نمی کند؟ رهبر اگر ورود هم بکند می گویند دیکتاتوری است در حالیکه نظام قانون دارد و باید بر اساس آن عمل شود؛ اگر رهبری در ماجرای بنزین چیزی نگفته بودند الان دود و آتش کف خیابان بود.
 

 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به صراحت اعلام کرد: زالوصفتانی که شب نامه پر می کنند بدانند این امت بیکار ننشسته؛ «یک داغ دل بس است برای قبیله ای» حال آنکه ۲۵۰ هزار داغ دیدیم؛ فرهنگ این مردم از گودی قتلگاه گرفته شده؛ پس هیهات من الذله‌!

 

 

وی ادامه داد: خفاشان و پادشاهان در سایه نظام بشنوند که ما از رهبری که رگ علی و خون حسین در تن و سیمای پیامبر در چهره دارد تا آخرین قطره خون دفاع می کنیم.

 

حجت الاسلام کمالی بار دیگر فتنه بنزین را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه در این فتنه سلاح هایی کشف شد که حتی در خاورمیانه هم از آن نیست و چند هزار نفر خارجی استندبای آماده شلیک بودند؛ گفت: چطور است که بیرونی سلاح دارد و آماده است اما مسئول ما می گوید خبر نداشتم! این توهین به شعور ملت است.

 

 

وی یکی از برنامه های دشمن را حمله به مظاهر قدرت دانست و یکی از این قدرت ها را هسته ای دانست و با اشاره به اینکه ۹ تن اورانیوم غنی شده از کشور چراع خاموش خارج شد! موشکی را قدرت دوم خواند که دشمن برای آن برنامه دارد و گفت: بارها موشک سفیر آماده پرواز شد اما چون آمریکایی گفتند برای زنده ماندن برجام این کار را نکنید، موشک به زاغه برگشت.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان الحاق به کنوانسیون های بین المللی را یکی از برنامه های دشمن عنوان و تصریح کرد: شاه سلطان حسین هایی با یک تشر گفتند سایه جنگ را بردیم؛ سایه جنگ را خانواده شهدا و صبر مردم بردند؛ شما دو تابعیت ها مگر می توانید در برابر اربابان خود بایستید؟!

 


وی محور مقاومت را قدرت دیگر نظام جمهوری اسلامی دانست و با ابراز تأسف گفت: کشتی نجات ما که به سمت یمن در حرکت بود به دستور وزیر خارجه امریکا در جیبوتی تخلیه شد!

 

حجت الاسلام کمالی به خروج داعش از سوریه در نتیجه مقاومت و با محوریت سردار سرافراز و تسطوره مقاومت حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: در همان وقتی که بشار اسد به دیدار رهبری آمد اما مسئول بی بصیرت ما استعفا نوشت.


وی اقتصاد را عامل دیگر قدرت دانست که امروز قشر خاکستری را بیرون آورده و تصریح کرد: اقتصاد ما حکم زاغه مهمات دارد؛ عده ای بعد از ماجرای بنزین گفتند ما ثبات در بازار ایجاد کردیم در حالیکه ثبات بازار به تدبیر رهبری بود.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد 9 دی و اشاره به اینکه فتنه ها در راه است و اگر در عرصه نباشیم مدیون شهدا خواهیم بود؛ تصریح کرد: بدانید که و نرید ان نمن علی الذین الستضعفوا فی الرض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.
 

 

نظر شما