شناسهٔ خبر: 37156159 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کاروان درمانی عاشوراییان محرم به نخل نقی بوشهر رسید

طرح کاروان درمانی عاشوراییان محرم پنجشنبه و جمعه این هفته میزبان هموطنان اهل سنت روستای نخل نقی بوشهر خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 بنا بر اعلام روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی کشور، کاروان درمانی عاشوراییان محرم این هفته به شهرستان نخل نقی بوشهر اعزام شده و به هموطنان اهل سنت این منطقه خدمت رسانی خواهد کرد.

پیش از این طرح درمانی عاشوراییان محرم در استان های گلستان، اردبیل، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

بسیج جامعه پزشکی کشور به عنوان متولی این طرح درمانی و خداپسندانه در نظر دارد تا در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو (4 و 5 دی ماه) به یکی از مناطق سنی نشین استان بوشهر (شهرستان نخل نقی) سفر کرده و خدمات چند تخصصی متعددی را به هموطنان عزیزمان در این منطقه ارائه دهد.

لازم بذکر است که اجرای چنین طرحی در میان هموطنان اهل سنت منطقه نخل نقی، بیش از آن که بیانگر وسعت طرح های درمانی و خداپسندانه پزشکان بسیجی کشور باشد، نمایانگر خدمت رسانی بی وقفه و بدون مرزبندی این سازمان میان هموطنان شیعه و سنی کشور عزیزمان است.

در همین راستا سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در نظر دارد تا مطابق با نیاز مردم در استان ها،روستاها و حتی مناطق دورافتاده کشور، پزشکان و متخصصان ماهر درحوزه های متنوع را به مناطق نام برده اعزام کند.

در همین راستا پنجشنبه و جمعه پیش رو متخصصان دستگاه گوارش، زنان، چشم پزشکی، اورولوژیست و روان درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور میزبان هموطنان اهل سنت روستای نخل نقی بوشهر هستند و به خدمت رسانی در این منطقه می پردازند.

بنا به اعلام روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی کشور، طرح کاروان درمانی عاشوراییان محرم در آینده نزدیک به استان های هرزمزگان، خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی و گیلان رهسپار خواهد شد.

 

نظر شما