شناسهٔ خبر: 37014442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی سیستان وبلوچستان مشخص شد

مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان سیستان وبلوچستان با حضور نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور،در محل سالن کنفرانس دهکده بزرگ ورزشی شهرستان زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،روز گذشته مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان سیستان و بلوچستان با حضور ایلخان نوری رئیس و فرهنگ شادنیا نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان استان و هیات همراه، نمایندگان مربیان، داوران و ورزشکاران و همچنین روسای هیئت های نجات غریق شهرستان ها در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در مجمع انتخاباتی نجات غریق و غواصی استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تلاش کرده است تا انتخابات مجامع هیات های استان به صورت کاملاً دموکراسی و با آرای اعضای مجمع صورت گیرد.
ادهم کرد با اشاره به زیرساخت های مناسب رشته نجات غریق در استان گفت: فدارسیون نجات غریق و غواصی کشور با برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی در سیستان و بلوچستان و همچنین استفاده از ظرفیت های مربیان استان در فدارسیون کمک و تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت این رشته در استان داشته باشد.
وی همچنین، از فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور خواست: انتظار داریم فدارسیون در برگزاری کلاسهای آموزشی، داوری و مربیگری، استان سیستان و بلوچستان را به علت دوری از پایتخت بصورت ویژه ببیند و بهترین مدرس های فدارسیون را در دو بخش آقایان و بانوان به این استان اعزام کنند.
وی در پایان از هیئت نجات غریق و غواصی استان خواست: با برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های استعدادیابی در شهرستان های استان، در دو بخش پسران و دختران ورزشکاران مستعد را شناسایی کنند.
رئیس فدارسیون نجات غریق و غواصی کشور نیز در این مجمع انتخاباتی گفت: فدراسیون این آمادگی را دارد تا با اعزام مربیان و مدرسان برتر فدراسیون بمدت یک هفته دوره های دانش افزایی و تجربه اندوزی برای مربیان استان سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.
ایلخان نوری در ادامه افزود: فدراسیون جهت توسعه و پیشرفت رشته نجات غریق از ورزشکاران منتخب استان سیستان و بلوچستان جهت حضور در اردوی انتخابی تیم ملی بصورت ویژه استفاده خواهد کرد.
وی در خصوص ظرفیت ها و زیر ساخت‌های بسیار عالی در سطح استان سیستان و بلوچستان نیز تاکید کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات مهم در شهرستان های استان، تلاش خواهیم کرد از مربیان شایسته و برجسته استان در دوره های مربیگری فدارسیون استفاده کنیم.
رئیس فدارسیون نجات غریق و غواصی کشور در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس جدید هیئت نجات غریق استان نیز انتظار داریم با برگزاری دوره‌های استعدادیابی در شهرستان‌های استان به دنبال ورزشکاران مستعد این منطقه باشد تا شکوفا شده و در میادین مختلف بدرخشند.
لازم به ذکر است؛ در پایان مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان سیستان و بلوچستان ((محمد رضا باخدا)) با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه و با اکثریت آرا به مدت چهار سال بعنوان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

نظر شما