شناسهٔ خبر: 37013343 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیر حسینی در گفتگو با مهر:

فشردگی لیگ به والیبال ضربه می‌زند/ هدف همه کمک به تیم ملی است

بازیکن تیم والیبال سایپای تهران درباره فشردگی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: این فشردگی بر روی کیفیت بازی ها تأثیر می گذارد و به والیبال ضربه می زند.

صاحب‌خبر -

امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعطیلات ۵۰ روزه رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: به خاطر تیم ملی و حضور در رقابت های انتخابی المپیک به اجبار رقابت های لیگ به مدت ۵۰ روز تعطیل شد که این شرایط را برای تیم ها بسیار سخت خواهد کرد. تیم ها در کوران مسابقات برای رسیدن به شرایط ایده آل بودند که این تعطیلات به آنها ضربه خواهد زد اما برای کمک و حمایت از تیم ملی این شرایط را پذیرفتیم تا تیم ملی جواز حضور در المپیک را کسب کند.

بازیکن تیم سایپای تهران در ادامه درباره فشردگی رقابت های لیگ برتر والیبال اظهارداشت: فشردگی رقابت های لیگ برتر هر سال وجود دارد اما در فصل جاری چندین برابر شده است. قطعا شرایط برای تیم های شهرستانی با توجه به رفت و آمدهای زیاد سخت تر خواهد شد و این بر روی کیفیت بازی ها تأثیر خواهد گذاشت. فشردگی مسابقات لیگ به والیبال ضربه می زند.

وی افزود: متأسفانه در چند سال اخیر فشردگی رقابت ها بیشتر شده است. از زمان حضور تیم در لیگ جهانی، فشردگی مسابقات هم افزایش یافته است. بازیکنان ملی پوش قطعاً فشار بیشتری را متحمل می شوند. آنها ۶ ماه در سال در اختیار تیم ملی هستند و ۶ ماه در رقابت های پرفشار لیگ هستند. فرصت ریکاوری کم است و این قطعا بر روی بازیکنان فشار وارد خواهد کرد. امیدوارم سال آینده با یک برنامه ریزی بهتر لیگ پویاتری داشته باشیم که از دل لیگ پویا بازیکنان خوبی به تیم ملی معرفی خواهند شد.

نظر شما