شناسهٔ خبر: 37013291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پایان رقابت های تنیس روی میز قهرمانی تور ایرانیان در سنندج

دور سوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی تور ایرانیان رده سنی نوجوانان پسر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، دور سوم رقابت های تنیس روی میز قهرمانی تور ایرانی رده سنی نوجوانان کشور که از صبح روز روز شنبه 23 آذرماه در سنندج آغاز شده بود و شامگاه روز یکشنبه 24 آذرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در اختتامیه این رقابت ها جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان،شریعتی رئیس هیات تنیس روی استان، ورمقانی رئیس ورزش و جوانان شهرستان سنندج، پیشکسوتان و جامعه ورزش پینگ پنگ کردستان حضور داشتند و حکم و مدال قهرمانی نفرات برتر را اهدا کردند.
بیش از 140 پینگ پنگ باز به نمایندگی از 24 استان کشور در رده سنی نوجوانان در این رقابت ها حضور داشتند و مسابقات خود را در دو نوبت صبح و عصر به مدت دو روز در سالن خانه پینگ پنگ شهر سنندج برگزار کردند.
استان کردستان که میزبانی سومین دوره مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی نوجوانان کشور را بر عهده دارد با 20 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است.
در پایان دو روز رقابت سخت بین مدعیان تنیس روی میز نوجوانان کشور آریا نصیری نماینده تهران به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، سید علی سجادیان از قم در جایگاه دوم قرار گرفت و سیدمحمد امین صمدی و امیرمحمد زرین کلاه هردو از تهران مشترکا سوم شدند.
همچنین یاشار توانایی عضو تیم استان کردستان با کسب عنوان پنجم بهترین جایگاه تیم کردستان را کسب کرد.
گفتنی است، رقابت های دور سوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی تور ایرانیان رده سنی نوجوانان پسر کشور از صبح روز شنبه 23 آذرماه در سنندج آغاز شد و شامگاه روز یکشنبه 24 آذرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما