شناسهٔ خبر: 37012879 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در راستای حفظ حقوق عامه انجام شد

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای شهرستان بافت- سیرجان در کوتاه‌ترین زمان

در پی گزارش‌های مردمی و پلیس مبنی بر پرتردد بودن و حادثه خیزبودن محور مواصلاتی شهرستان بافت با ورود دستگاه قضایی بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای در کوتاه‌ترین زمان تاکید شد.

صاحب‌خبر -
ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای شهرستان بافت- سیرجان در کوتاه‌ترین زمانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس دادگستری شهرستان بافت از نقطه حادثه خیز کیلومتر ۲۷ محور مواصلاتی بافت – سیرجان با توجه به آمار بالای تصادفات و کسب گزارش‌های متعدد مردمی و پلیس مبنی بر حادثه خیز بودن در این نقطه بازدید کرد.

سجاد علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به پر تردد بودن این محور مواصلاتی اصلاح این نقطه حادثه خیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری است.

این مقام قضایی در شهرستان بافت افزود: مقرر شده است که این نقطه حادثه خیز (s مانند) که تعداد دو پیچ چپ گرد و راست گرد را در مسیر قرار داده با توجه به دو طرفه بودن و پر تردد بودن محور به لحاظ وجود مناطق گردشگری و کارخانه فولاد، هرچه سریعتر اصلاح و از وقوع تصادفات جلوگیری شود.

علیدادی با بیان اینکه شهرستان بافت در زمینه زیرساخت‌های برون شهری محروم است، گفت: دو بانده کردن و تعریض راه‌های اصلی و نصب دوربین‌های ثبت تخلفات از ضرورت‌های این منطقه است.

گفتنی است در بازدید رئیس دادگستری شهرستان بافت، فرماندار و سایر نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط نیز حضور داشتند.
 
بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما