شناسهٔ خبر: 37012626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

4 مدال کشتی‌گیران قم از جام بین‌المللی تختی

کشتی‌گیران فرنگی‌کار استان قم با کسب 4 مدال نقره و برنز به کار خود در پیکارهای انتخابی کشتی جام بین‌المللی جهان‌پهلوان تختی پایان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام جهان‌پهلوان تختی به میزبانی تهران برگزا رشد و نفرات برتر در حالی مشخص شدند که از قم کشتی‌گیران متعددی در این تورنمنت به میدان رفتند اما فقط چهار کشتی‌گیر بین نفرات برتر قرار گرفته و موفق به کسب مدال شدند.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام تختی به مدت دو روز در سالن شهدای هفتم‌تیر برگزار شد و کشتی‌گیران در اوزان 55، 60، 63، 67،‌72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و نماینده‌های قم در اوزان 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم به روی سکو رفتند.

در این مسابقات رضا مردی در وزن 63 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره دست یافتند، در حالی که ابوالفضل زینتی‌رفاه در وزن 72 کیلوگرم صاحب گردن‌آویز برنز شد و همین موفقیت را علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم این رقابت‌ها به دست آورد.

در وزن 63 کیلوگرم رضا مردی دارنده نشان نقره نوجوانان آسیا در فینال به مصاف امین محب‌ثابت از تیم توابع تهران رفت و با شکست در این رقابت به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره رسید، ضمن اینکه مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم با شکست از سیدمحمد چوبچیان فرنگی‌کار اهل گیلان به نشان نقره دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم این پیکارها ابوالفضل زینتی‌رفاه در رده‌بندی نهایی پس از کشتی‌گیران لرستان و توابع تهران به مقام سوم مشترک و نشان برنز رسید، ضمن اینکه در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری پس از فرنگی‌کاران خوزستان و لرستان رتبه سوم مشترک و نشان برنز این پیکارها را نصیب خود کرد.

در این مسابقات مهدی قربانی رتبه دهم وزن 55 کیلوگرم، مهدی امیری‌نیا مقام دهم وزن 63 کیلوگرم، امیر عبدی مکان هفتم وزن 72 کیلوگرم، علی زینتی‌رفاه جایگاه پنجم مشترک وزن 82 کیلوگرم و محمدعلی حیدری رتبه نهم وزن 97 کیلوگرم انتخابی جام جهان‌پهلوان تختی را به دست آوردند، در حالی که رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه در شهر شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 78002

برچسب‌ها:

نظر شما