شناسهٔ خبر: 37011485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اتاق اصناف لرستان مطرح کرد:

اصناف؛ سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی

50310

رئیس اتاق اصناف لرستان با تأکید بر این‌که اصناف سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، گفت: ما همواره ثابت کرده ایم که در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حرفی برای گفتن داریم.

صاحب‌خبر -

منوچهر اسب‌کوه در جلسه با رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف استان با اشاره به این‌که دشمنان نظام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی تاکنون به تهاجم‌های نظامی و فرهنگی پرداختند که کاربردی نداشت، اظهار کرد: رویکرد جدید دشمنان تحریم اقتصادی و جنگ روانی است.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان از جامعه اصناف انتظار می‌رود هماهنگی و همدلی داشته باشند و در این زمان خاص حرکت خوبی را انجام دهند.

اسب‌کوه با تأکید بر این‌که اصناف سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: ما همواره ثابت کرده ایم که در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حرفی برای گفتن داریم.

رئیس اتاق اصناف لرستان با اشاره به فعالیت ۱۸ میلیون خانوار اصناف در قالب سه میلیون واحد صنفی در کشور، عنوان کرد: جامعه اصناف همواره از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع کرده و در این راه نقش کلیدی ایفا می‌کند.

وی با بیان این‌که تنها پیامبران و امامان از اشتباه مبرا هستند، اظهار کرد: در جامعه اصناف نیز کسانی هستند که اشتباه می‌کنند اما در کل اصناف جایگاه خود را داشته و به‌صورت ویژه و مقدس در هر مقطع زمانی می‌تواند نقش ایفا کند.

اسب‌کوه تأکید کرد: زمانی می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم که در این زمان خاص قیمت‌ها را کنترل کنیم، چراکه طبق قانون هرگونه افزایش قیمت به بهانه گرانی بنزین تخلف محسوب می‌شود.

رئیس اتاق اصناف لرستان با اشاره به این‌که در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در رابطه با کالاهای اساسی در کشور نداریم، عنوان کرد: توانسته‌ایم تا حدی قیمت‌ها را کنترل کنیم.

وی اظهار کرد: تمام اصناف هم‌صدا و هماهنگ تابع قانون نظام صنفی که توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده هستند.

اسب‌کوه تصریح کرد: دشمنان ما بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران در هر شرایط و مقطع زمانی پیروز خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما