شناسهٔ خبر: 37011222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اتاق اصناف دلفان تأکید کرد:

لزوم استفاده از شبکه توزیع در لرستان

50310

رئیس اتاق اصناف دلفان گفت: یکی‌از ایرادات ما سنتی و معیوب بودن سیستم توزیع در لرستان بوده و تا زمانی‌که از شبکه توزیع استفاده نکنیم این ایراد بر مجموعه اصناف وارد است.

صاحب‌خبر -

ناصر ناصری در جلسه رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف استان، با اشاره به این‌که ما در حال حاضر درگیر گران‌فروشی و گرانی هستیم، اظهار کرد: ابتدا باید بدانیم که در بازار ما گرانی یا گران‌فروشی، کدام‌یک حاکم است.

وی با بیان این‌که ما باید جامعه اصناف و بازار را در بحث گرانی مبرا کنیم، عنوان کرد: باتوجه به مقیاس جمعیت اصناف و میزان تخلفات نمی‌توانیم همه تخلفات را به کل اصناف تعمیم دهیم.

ناصری با تأکید بر این‌که کلیه اتحادیه‌ها باید کمیسیون‌های مربوطه را فعال کنند، بیان کرد: یکی‌از ایرادات ما سنتی و معیوب بودن سیستم توزیع در استان بوده و تا زمانی‌که از شبکه توزیع استفاده نکنیم این ایراد بر مجموعه اصناف وارد است.

رئیس اتاق اصناف دلفان با بیان این‌که یکی‌دیگر از دستگاه‌ها که در زمینه بازار و قیمت‌ها مؤثر است سازمان حمایت از خقوق مصرف کننده است، تصریح کرد: جایگاه این سازمان به‌ویژه در شهرستان دلفان مانند یک نهاد حذف شده‌است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و بسیج جهت استفاده از این ظرفیت تحت عنوان بازرسان افتخاری جهت کنترل بازار، ادامه داد: در شهرستان دلفان برای ۶۰ بسیجی کارت بازرس افتخاری صادر شد که با گفتند خلاف قانون است، بنابراین انتظار می‌رود که اگر تفاهم‌نامه‌ای بسته شده پشتیبانی‌های لازم نیز انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما