شناسهٔ خبر: 37011162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

کسب رتبه دوم یازدهمین جشنواره علمی پژوهشی از سوی سازمان بسیج فرهنگیان

سرهنگ ملک پور گفت: بسیج فرهنگیان استان خوزستان در یازدهمین جشنواره علمی پژوهشی حائز رتبه دوم کشوری شد.

صاحب‌خبر -
سرهنگ امید ملک پور، مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره‌های توانمندسازی طرح اعتلای بسیج ویژه فرهنگیان خبر داد و گفت: این دوره‌ها بصورت منطقه‌ای در استان برگزار می‌شوند که تاکنون هزارو ۴۵۰ فرهنگی این دوره‌ها را در قالب موضوعات سنت تحول بنیادین آموزش و پرورش، گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش، آسیب‌های اجتماعی، تحولات داخلی و خارجی گذراندند.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان با اشاره به جنگ فرهنگی و مبارزه با فرق ضاله در استان اظهار داشت: این فرق ضاله بیشتر در مدارسی که بیشتر درگیر معضلات و مشکلات هستند، فعالیت دارند؛ از این رو فرهنگیان آموزش دیده ما در چنین مدارسی حضور و به تبیین و روشنگری می‌پردازند.

سرهنگ ملک پور با اشاره به برگزاری جشنواره طرح‌ها و ایده‌های برتر خاطرنشان کرد: این جشنواره در سطح هنرستان‌ها و با محوریت اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید به همه شهرستان‌ها ابلاغ شد تا طرح‌های برتر را ارسال کنند.

وی بیان داشت: این جشنواره از جمله برنامه‌های هفته پژوهش است که در آن، طرح‌هایی ارسال شدند و در ۱۱ دی ماه با همکاری سازمان علمی پژوهشی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همایشی برای تقدیر از افراد برتر خواهیم داشت.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان عنوان داشت: یازدهمین جشنواره علمی پژوهشی تابستان امسال برگزار و دو هفته پیش به پایان رسید که بسیج فرهنگیان استان «با دو مقام اول، یک مقام دوم و دوم مقام سوم» حائز رتبه دوم کشوری شد./۹۴۵۶/ت303/ب1

نظر شما