شناسهٔ خبر: 37011101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

ویژه برنامه هفته پژوهش مدرسه امام خمینی اهواز برگزار می شود

ویژه برنامه هفته پژوهش مدرسه امام خمینی اهواز از سوی معاونت پژوهش مدرسه اعلام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه برنامه هفته پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز با محوریت کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست‌های علمی و نشست صمیمانه ۲۶ آذرماه و همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

بر این اساس نشست‌های علمی با موضوعات جایگاه ادبیات عرب در فهم متون دینی و کارکرد و روش شناسی فقه از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ برگزار خواهد شد.

نشست جایگاه ادبیات عرب در فهم متون دینی برای طلاب پایه‌های اول تا سوم با حضور حجت الاسلام عبدالرضا رستگار و نشست کارکرد و روش شناسی فقه با حضور حجت الاسلام هاشمی فخر برای طلاب پایه‌های چهارم تا هفتم برگزار می‌شود.

همچنین طلاب پژوهشگر مدرسه نشست صمیمانه‌ای با آیت الله حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری به همراه تقدیر از طلاب برتر کتابخوان از ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۱:۴۵ برگزار می‌شود.

از سوی دیگر کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت طلبه تراز انقلاب اسلامی از ساعت ۱۴:۱۵ تا ۱۶:۳۰ با سخنرانی حجج اسلام بزرگیان و نبی زاده برای طلاب پایه‌های اول تا هفتم برگزار می‌شود.

براین اساس حجت الاسلام بزرگیان برای طلاب پایه اول تا سوم و حجت الاسلام نبی زاده برای طلاب پایه چهارم تا هفتم معیار‌ها و ویژگی‌های طلبه تراز انقلاب اسلامی را بازگو خواهند کرد./۹۴۵۶/د102/ب1

نظر شما