شناسهٔ خبر: 37010877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت اجرایی انتخابات اشکذر:

نواقص ارتباطات اشکذر برای برگزاری انتخابات مجلس رفع می شود

یزد ـ رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر از رفع نواقص در حوزه ارتباطات شهرستان اشکذر به منظور برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هادی‌نسب در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت ارتباطات شهرستان اشکذر با تشریح اهمیت زیرساختهای ارتباطی اظهار داشت: ایجاد برقراری ارتباط پایدار در زمان انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است بر این اساس لازم است مخابرات با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری همه‌جانبه داشته باشد.

وی با بیان اینکه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان باید در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات نسبت به تشکیل جلسات داخلی و رفع مشکلات موجود در این حوزه اقدام کند، افزود: باید بررسی های لازم در این زمینه به صورت کامل انجام گیرد.

هادی نسب تصریح کرد: باید اهتمام ویژه ای برای رفع نواقص وکاستی ها در حوزه ارتباطات شهرستان اعم از بخش مرکزی و خضرآباد نیز انجام شود.

به گزارش مهر، با هدف بررسی وضعیت زیرساخت ارتباطات شهرستان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رفع نواقص و مشکلات موجود، فرماندار اشکذر و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر از اداره مخابرات این شهرستان بازدید کرد.

نظر شما