شناسهٔ خبر: 37010772 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شورای مدیران شبکه آفتاب؛

معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان ها در شبکه های استانی

خبرگزاری صداوسیما

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما در اراک گفت: شبکه های استانی بستر مناسب برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بومی و محلی هر استان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز اراک، دکتر علی دارابی عصر یکشنبه در نشست شورای مدیران شبکه آفتاب گفت: استان مرکزی مهد مفاخر است و 27 درصد از مفاخر و مشاهیر کشور از این استان پای به عرصه تمدن این کشور گذاشته اند که سرامد این مفاخرحضرت امام خمینی ره است ، بزرگ مردی که از شهر خمین چشم به جهان گشود تحول عظیمی در تاریخ و تمدن ایران به وجود اورد.
معاون امور استان های سازمان صداوسیما به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: استان مرکزی در حوادث اخیر استانی آرام بود و این آرامش نشان از سطح بالای فرهنگ، دانش و صبوری مردم این استان دارد و جا دارد که مدیران رسانه هم به موقع صدای مردم را بشنوند و زبان مردم باشند و در کنار انعکاس خدمات مسئولان مشکلات مردم را هم مطرح کنند و این تعامل باید دو جانبه باشد .
وی به مسئله مناسک سازی هم اشاره کرد و گفت انتظار داریم مانند سایر استان ها که در بحث مناسک سازی موفق بودند در استان مرکزی هم در ماه های محرم و صفر و حتی اعیاد بتوانیم یکی از مراسم مردمی بزرگ در این استان را در شبکه های سراسری پوشش دهیم وبه مردم کشور معرفی کنیم .
معاون امور استان های رسانه ملی در بدو ورود به استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای شهر خمین به مقام شامخ شهیدان انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد و سپس از بیت تاریخی حضرت امام (ره) بازدید و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان ها در شبکه های استانی معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان ها در شبکه های استانی معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان ها در شبکه های استانی معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان ها در شبکه های استانی معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان ها در شبکه های استانی

نظر شما