شناسهٔ خبر: 37010574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امضای تفاهم نامه همکاری در انتقال آب از دریای عمان + گزارش

خبرگزاری صداوسیما

تفاهم نامه مشارکت در طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور بین سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

تفاهم نامه 3 استان شرقی کشور در اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان‏، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با دو استاندار دیگر در چابهار به اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر برای اجرایی شدن این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح پس از انجام مطالعات دقیق و تخصیص اعتبار بزودی اجرایی می‌شود.
رزم حسینی اجرای این طرح را موجب تحولی عظیم در صنعت کشاورزی و صنعت شرق کشور دانست و گفت: با عزم دولت دراین زمینه، عملیات اجرایی این طرح، هر چه زودتر آغاز خواهد شد.
استاندار خراسان جنوبی هم به تدوین سند سازگاری با کم‌آبی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: بر اساس این سند، استان‌ها مکلف شده‌اند وضعیت منابع و مصارف آبی را ارائه و میزان مصرف شرب و صنعت را تعیین کنند.
معتمدیان همچنین همکاری استانها را موجب توسعه و پیشرفت دانست و در این زمینه تفاهمنامه ای با استاندار سیستان وبلوچستان امضا کرد.

<div id="video-display-embed-code_4296790"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2597009/4296790?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما