شناسهٔ خبر: 37010342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کلبرسون: قرار بود رونالدینیو هم با من به منچستریونایتد بیاید ولی او مرا گول زد و به بارسلونا رفت!

مهدی آزادی

رونالدینیو از پی اس جی به بارسلون رفت تا کلبرسون تنها بماند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کلبرسون، هافبک اسبق شیاطین سرخ به بیان داستان جالبی از انتقال نافرجام رونالدینیو به منچستریونایتد پرداخت.

فوق ستاره سابق دنیای فوتبال که در بارسلونا استعداد خدادادی‌اش را بیش از پیش نشان داد، فاصله‌ای با پیوستن به منچستریونایتد نداشت اما نهایتا نیوکمپ را به اولدترافورد ترجیح داد. در همان تابستان کلبرسون از اتلتیکو پاراننزه به یونایتد پیوست.

به گزارش سایت گل، کلبرسون که البته از جمله خریدهای ناموفق شیاطین سرخ بود و در دو فصل تنها 20 بار برای این تیم به میدان رفت، درباره نیامدن رونالدینیو به منچستریونایتد گفت:

دو باشگاه به جذب من علاقه مند بودند. منچستریونایتد و لیدز. تصمیم آسانی بود ولی داستان جالبی هم دارد. وقتی علاقه منچستر به من علنی شد، برای حضور در جام کنفدراسیون‌ها به همراه تیم ملی برزیل در فرانسه بودیم. کاملا آن روز را به خاطر دارم. با رونالدینیو و مدیر برنامه‌اش کنار هم بودیم که رونالدینیو گفت: آنها - منچستریونایتد - می‌خواهند با هر دوی ما قرارداد امضا کنند. من هم گفتم: اوکی. بزن بریم پس!

بسیار خوشحال بودم که رونالدینیو هم با من به منچستریونایتد می‌آید. به برزیل برگشتم و به مذاکرات با منچستریونایتد ادامه دادم ولی بعدا رونالدینیو مرا گول زد و ترجیح داد در بارسلونا در آب و هوایی گرم تر بازی کند. مرا اما به منچستر فرستاد. هنوز هم در این رابطه با هم شوخی می‌کنیم. رونالدینیو می‌داند که یکی به من بدهکار است!

نظر شما