شناسهٔ خبر: 37010310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک

خراسان شمالی آماده میزبانی جام باشگاه های جهان

خبرگزاری صداوسیما

معاون استاندار: همه داشته های استان به کار گرفته شد و سالن مسابقات با ظرفیت هزار و 500نفر تجهیز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالي معاون خراسان شمالی آماده میزبانی جام باشگاه های جهاناستاندار و رییس ستاد برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان، امشب در گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک با اشاره به تمهیدات و مقدمات این رویداد ورزشی بین المللی در کمیته های مختلف گفت: همه داشته های استان به کار گرفته شد و سالن مسابقات با ظرفیت هزار و 500نفر تجهیز شد.
علی بیگ زاده افزود: شش سالن سینما در استان به صورت زنده پخش مسابقات را برعهده دارد و بلیت ها از ساعت 10 صبح تا 18در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد فروخته می شود.
تدارک سرویس حمل و نقل عمومی از مجموعه علیدخت و چهارراه 17شهریور، اختصاص پارکینگ خودروهای شهروندان و سهمیه حضور دانش آموزان هشت شهرستان و روستاهای استان در سالن رقابت ها از دیگر مطالب بیگ زاده بود.
وی گفت: قرار است در مراسم افتتاحیه، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و در اختتامیه هم وزرای کشور و ورزش و جوانان حضور یابند.

نصیرزاده رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی هم در گفتگو با خبر ساعت ۲۰ شبکه اترک گفت: تاکنون حضور تیم های چین، هند، آذربایجان، قرقیزستان، گرجستان و ارمنستان قطعی شده است.

دانشگاه بجنورد 26تا 29آذرماه، میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان است.

نظر شما