شناسهٔ خبر: 37010208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از هزار اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه ارسال شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس بسیج‌ رسانه استان کرمانشاه از ارسال یک‌ هزار و ۱۵۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه خبر داد که در نهایت ۲۷ اثر برتر پس از داوری، مورد تقدیر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

حسن موحد عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر که با حضور محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره ابوذر متعلق به همه اصحاب رسانه است و اکثر آثار ارسالی متعلق به نسل جوان است که مایه خوشحالی است.

وی ادامه داد: کرمانشاه با این پیشینیه تاریخی که در زمینه رسانه و مطبوعات با ارسال آثار بالایی رو به رو بوده که مایه افتخار است.

موحد با اشاره به اینکه امام راحل یک نهضت الهی و دینی برای دنیا و مظلومان ایجاد کرده، افزود: سخنان امام راحل در مورد عجز آمریکا و در مقابل بزرگی بسیج و ملت ایران، هرکدام بار معنایی بزرگی دارد و ملت نیز این میثاق نامه را امضا کرد و اکنون ۴۰ سال است که در برابر شیطان بزرگ ایستادگی کرده است.

موحد از بسیج رسانه به عنوان خیمه ای برای گردهمایی اصحاب رسانه یاد کرد و افزود: این اصحاب در قالب علمداران جنگ نرم در خط مقدم قرار دارند و به تولیدات آثار رسانه ای در بخش های مختلف می پردازند که دارای قدرت و تاثیرگذاری بالایی است.

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی نفرات برتر در حوزه‌های مختلف پایان یافت.

نظر شما