شناسهٔ خبر: 37010085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر توسعه یافته است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر گفت: در تلاش هستیم از پژوهشگران حمایت بیشتری داشته باشیم و سهم خود را از پژوهش در تولید ناخالص داخلی، به اهداف تعیین شده برسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی در اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری که در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان بتوانیم اهداف مهمی که در زمینه پژوهش و فناوری در کشور تدوین شده را محقق کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی افزود: در سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری، در افق 1404، سهم پژوهش در تولید ناخالص داخلی 4 درصد پیش‌بینی شده است که برای تحقق این مهم باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با اشاره به توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر اظهار کرد: در کارگروه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه کاری واقفین علم و فناوری با محوریت استانداری در تلاش هستیم از پژوهشگران حمایت بیشتری داشته باشیم و سهم خود را از پژوهش در تولید ناخالص داخلی، به اهداف تعیین شده برسانیم.

انتهای پیام/ 70051

نظر شما