شناسهٔ خبر: 37010040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای شهر انزلی:

هرگونه فعالیت برای نامزدهای انتخاباتی در شهرداری ممنوع است

انزلی- ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی تاکید کرد: هرگونه فعالیت و جانبداری و استفاده از تجهیزات شهرداری توسط پرسنل آن له یا علیه نامزدهای انتخابات ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی حیدری غروب یکشنبه در هشتادو نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی اظهار کرد : از همه پرسنل شهرداری انتظار می رود از جانبداری و حمایت و فعالیت و همچنین استفاده از تجهیزات شهرداری به نفع یا علیه هر کدام از نامزدهای انتخابات پرهیز کنند.

وی با اشاره به مطالبات معوقه اضافه کاری پرسنل شهرداری در شش ماه گذشته افزود: با توجه به دریافت پیام های اعتراضی از سوی پرسنل شهرداری در خصوص مطالبات معوقه، شورای شهر انزلی وظیفه خود می داند که از حقوق این پرسنل دفاع کند.

حیدری با اشاره به ارائه پیشنهاد مربوط به پرداخت مطالبات معوقه پرسنل شهرداری از ابتدای دیماه به شهردار انزلی تاکید کرد: کلیه مطالبات معوقه اضافه کاری تا پایان امسال تسویه شده و به صفر می رسد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر پرداخت مطالبات معوقه، بیمه تکمیلی پرسنل نیز به زودی تعیین تکلیف می شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در ادامه با اشاره به لزوم مبارزه با فساد در دستگاه های اداری و خدمات رسان گفت : هرگونه بررسی و بازرسی عوامل اجرایی دستگاه قضایی از هرگونه تخلف و فساد در شهرداری انزلی مورد حمایت این شورا است.

حیدری تصریح کرد: از شهردار انتظار می رود در خصوص آرای کمیسیون ماده 100 دقت لازم را داشته باشد و در صورتی که کوتاهی صورت گرفته به سرعت مستندات آن به بازرسی ارائه تا از تبعات بعدی آن جلوگیری شود.

وی همچنین اظهار کرد: شورای اسلامی شهر باید نظارت بیشتری بر عملکرد شهرداری داشته باشد .

حیدری متذکر شد: متاسفانه در شهرداری انزلی افرادی از موقعیت های خود سوء استفاده کرده اند که از شهردار انتظار می رود بدون تعارف، پرسنل متخلف را به دستگاه قضایی معرفی و گزارش آن را به شورای شهر ارائه کند.

حیدری افزود: بسیاری از پروژه های عمرانی شهری از سوی شهرداری بلاتکلیف مانده و انتظار می رود با تسریع در این امور شاهد توسعه هرچه بیشتر بندرانزلی باشیم تا شورای شهر نیز در مظان اتهام نباشد.

وصول حدود 25 میلیارد تومان از مطالبات شهرداری در 17 ماه گذشته

در ادامه این جلسه منشی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به اینکه کمسیون حقوقی شورا در تلاش برای وصول مطالبات شهرداری است، اظهار کرد: در مدت 17 ماه گذشته شورای شهر موفق شدحدود 25 میلیارد تومان مطالبات شهرداری را دریافت کند که حدود 13 میلیارد تومان آن متعلق به زمینی بود که آزاد سازی و به شهرداری بازگردانده شد.

موسی زنجانخواه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: هرکسی مختار است برای هرکدام از نامزد انتخاباتی مورد وثوق خود جانبداری و فعالیت کند اما نباید از جایگاه شورا و شهرداری سوء استفاده شود.

وی با اشاره به عدم اجرای طرح مناسب سازی برای معلولان و افراد کم توان جسمی در شهر بندرانزلی تصریح کرد : معلولان و افراد کم توان از حقوق شهروندی برابر با سایر شهروندان برخوردار هستند اما متاسفانه در خصوص مناسب سازی در شهر انزلی هیچ کار خاصی صورت نگرفته است .

بندرانزلی در کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.

نظر شما