شناسهٔ خبر: 37009812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نفرات برگزیده جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند

کرمانشاه- ایرنا- سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر باشناخت نفرات برتر در حوزه‌های مختلف عصر روز یکشنبه با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پایان یافت.

صاحب‌خبر -

براین اساس و در بخش گزارش، مسعود اسماعیلی خبرنگار ایرنا با اثر «اشک شوق در چشمان خسته آزادگان» رتبه اول را کسب کرد و پریسا پانیاز خبرنگار صداوسیما با اثر «فرشته نجات» و زهره کریم زاده خبرنگار ایرنا با اثر «آقاجان در مسیر توانمندی قرار گرفته است» به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش خبر نیز، فرزاد نویدی از ایرنا با اثر «آوهزین، جشنواره ای برای نجات آب»، علی احمدی پور با اثر «حذف تامل برانگیز دومین شهر مقاوم کشور از فهرست مناطق جنگی» و مرحومه «حدیث جمشیدی» با اثر «با حفظ وحدت و همدلی دشمنان را ناامید کنیم» به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش یادداشت، مقاله و سرمقاله نیز حامد دمیاد با اثر «اقتصاد مقاومتی اصلی ترین عامل رسیدن به ثبات اقتصادی» و شهرزاد سهیلی با اثر «چمران مردی از تبار آسمان» مشترکا اول شدند، رضا کریمی با اثر «نگاهی به یک سوژه پربحث در سال های اخیر» دوم شد و شهره امیری با اثر «جای خالی فناوری در اداره منابع آب» نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش عکس نیز اثر بهمن زارعی از ایرنا با عنوان «تشییع مدافع حرم»، فرزاد منتی با عنوان «وحدت» و «بهمن نوری» با عنوان «محرومیت زدایی» به ترتیب رتبه های اول تا سوم کسب کردند.

در بخش فیلنامه نویسی نیز محسن یاوری و اعظم پورنیاکان اول و دوم شدند و هیات داوران کسی را شایسته نفر سوم ندانست.

در بخش فیلم نیز شمسی وفایی، هوشنگ یزدانی و سمیرا حضرتیان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش کاریکاتور، محمدرسول گودینی و احسان ایرانشاهی به ترتیب اول و دوم شدند و هیات داوران کسی را شایسته نفر سوم ندانست.

 در بخش موشن گرافی هم افشین رستمی و سهیل منصوری به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند و هیات داوران در این بخش نیز کسی را به عنوان نفر سوم انتخاب نکرد.

در بخش انیمیشن امیر محمدی، سجاد شیرزادی و عباس حمیدی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

و سرانجام در بخش نماهنگ نیز رضا احمدی و فرشید شهبازی به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند و هیات داوران کسی را شایسته عنوان سوم تشخیص نداد.

در این جشنواره همچنین از فرزاد سهیلی، علی محمد کاظمی فر و کیوان شمشیربیگی داوران جشنواره به همراه اعضای دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر تقدیر شد.

تقدیر از خانواده شهید نیروی انتظامی سرگرد «ایرج جواهری» که در جریان اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد هم از دیگر برنامه های اختتامیه جشنواره بود.

نظر شما