شناسهٔ خبر: 37009216 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

منتظر بازگشت استراماچونی هستیم/ قبول دارم باشگاه قصور داشته است

صاحب‌خبر -

علی فتح الله زاده در اولین اظهار نظرش پس از انتخاب به عنوان عضو هیات مدیره استقلال، گفت: مدارک مربوط به پرداختی به استراماچونی به این دلیل رسانه‌ای شد که هواداران تصور نکنند باشگاه در این پرداختی‌ها قصور داشته است.

وی افزود: اگر استراماچونی زودتر حسابش را معرفی می‌کرد این پول هم زودتر به دست او می‌رسید. الان هم از نظر ما این پول پرداخت شده و به دلیل تعطیلات شنبه و یکشنبه در اروپا مبلغ مورد نظر صبح دوشنبه به حساب او واریز می‌شود و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: پیش از این سمتی در باشگاه نداشتم که قرارداد استراماچونی را ببینم و در مورد آن صحبت کنم. اما باتوجه به سمتی که از امروز گرفتم، از فردا به جدیت برای حل مشکل وی و سایر مشکلات تیم تلاش می‌کنم و یک لحظه از تلاش دست بر نمی‌دارم.

فتح الله زاده گفت: ابتدای فصل که تیم نتیجه نمی‌گرفت، فشار برای تغییر استراماچونی بود که مدیریت باشگاه و وزارت ورزش پای این مربی ایستاد تا تیم به این مرحله رسیده که هم بازیهای خوبی انجام می‌دهد و خوب نتیجه می‌گیرد. لذا ما هم از استراماچونی انتظار داریم در پاسخ به اعتمادی که به وی شد، امروز قدری بیشتر تحمل کند. هواداران ما او را خیلی دوست دارند و به او خیلی احترام گذاشته و می‌گذارند و استراماچونی هم باید به این هواداران احترام متقابل بگذارد.

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال در خصوص رزرو بلیت وی برای بازگشت به تهران بیان داشت: نماینده آقای خلیل زاده در ایتالیا هستند و به محض این که خود استراماچونی اوکی بدهد، بلیت بازگشت او به تهران آماده می‌شود. ما خیلی امیدواریم باتوجه به علاقه خود او به استقلال و علاقه همسرش به ایران، این اتفاق زودتر بیفتد.

عضو هیات مدیره آبیها در ادامه بیان داشت: من قبول دارم شاید در گذشته قصوراتی صورت گرفته و بدقولی‌هایی شده و  اصلا نباید می‌گذاشتند کار به اینجا کشیده شود، اما امروز باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکل برطرف شود

برچسب‌ها:

نظر شما