شناسهٔ خبر: 37008224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات کشوری جودو با حضور ۴۰۰ ورزشکار در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس هیئت جودوی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری جودو در ارومیه گفت: بعد از ۴۰ سال برای نخستین بار این مسابقات کشوری با حضور ۴۰۰ ورزشکار در ارومیه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مسابقات کشوری جودو در ارومیه اظهار داشت: بعد از 40 سال برای نخستین بار این مسابقات در ارومیه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات بین 32 تیم استانی و سه تیم از آذربایجان غربی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودوی آذربایجان غربی گفت: 400 ورزشکار و یک صد نفر عوامل در این مسابقات از 25 آذر ماه تا 30 آذر ماه در سالن شش هزار نفری غدیر گرد هم خواهند آمد.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقات در ارومیه به دنبال مقام آوری نیست و متاسفانه با فراز و نشیب‌های زیادی رو برو هستیم.


آقاپور برگزاری اردوی جوانان تیم ملی به مدت 9 روز در ارومیه برگزار شده افزود: تیم استانی با ورزشکاران تیم ملی تمرین کردند که به نوبه خود سبب ایجاد انگیزه در بین جودوکاران شد‌.

وی افزود: برگزاری مسابقات لیگ استانی جزو امورات سنگین در ورزش جودو است ولی هیئت آذربایجان غربی به راحتی و فراخ بال این مهم را به سرمنزل مقصود رساند.

آقاپور بیان کرد: متأسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان هم بودجه کافی برای کمک به هیات ندارد و البته این موضوع تنها متوجه جودو نیست.

وی با بیان این که در بخش بانوان یک تیم خواهیم داشت تصریح کرد: افراد منتخب سه تیم استان بر اساس مسابقاتی که در ادوار گذشته برگزار شده انتخاب می‌شوند.

رئیس هیئت جود آذربایجان غربی با اشاره به اهدای مدال و جام قهرمانی به تیم‌های برتر در این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون جودو گفت: آذربایجان غربی با دو تیم کامل 9 نفری در این دوره از مسابقات خودنمایی می‌کند.

انتهای پیام/7548/ ع

نظر شما