شناسهٔ خبر: 37005891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیشکسوت آبی پوشان:

تیم استقلال فضایی است اما باشگاه استقلال در حد محلات است!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: «استقلال» امروز شامل دو بخش است. ما یک تیم به نام استقلال داریم که فضایی کار می‌کند و یک باشگاه که در حد محلات است.

صاحب‌خبر -

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در خصوص بازی استقلال مقابل شاهین و به طور کلی بازیهای این تیم هیچ چیزی نمی‌گویم چون عملکرد بازیکنان ما در میدان به خوبی گویای همه واقعیت‌ها است. چه کسی می‌تواند منکر این باشد که آبی‌ها به لحاظ تاکتیکی فعلا بهترین تیم ایران هستند؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: «استقلال» امروز شامل دو بخش است. بخش اول «تیم فوتبال استقلال» که عملکردش و آمارها می‌گوید یک تیم فوق العاده است که فراتر از فوتبال ایران کار  می‌کند. اما بخش دوم «باشگاه استقلال» است که چیزی در حد محلات است.

وی افزود: وقتی باشگاهی نه مدیر دارد، نه هیات مدیره قوی، نه سرپرست، نه مربی و نه مسئولان رده بالاتری که به فکر حل مشکلات آن باشند و ساختار آن را در حد یک تیم محلی پایین آورده‌اند، باید بگویم «باشگاه استقلال» (نه تیم استقلال) در حد محلات است.

صاحب جمعی گفت: اما این تیم تا یک زمانی می‌تواند اینطور روی نوار پیروزی حرکت کند و اگر وزارت ورزش هرچه زودتر مشکلات آن را حل نکند، باید یک مرجع بزرگتر پیدا شود تا مشکل خود وزارت ورزش را حل کند!

مدافع پیشین آبیها گفت: نمی‌شود که وزارت ورزش هر طوری بخواهد با این تیم، هوادارانش و پیشکسوتانش رفتار کند، شخصیت آن را به بازی گرفته و احساسات هواداران آن را نادیده بگیرد. دلیل این همه تعلل برای تعیین تکلیف را نمی‌دانم.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اگر تکلیف نیمکت و صندلی مدیریتی استقلال به زودی حل نشود یقینا هواداران این تیم باز هم واکنش‌های تندی نسبت به عملکرد مسئولین خواهند داشت. 

نظر شما