شناسهٔ خبر: 37002423 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سیروس مقدم مطرح کرد؛

بازگشت بهبود از شاخ آفریقا/ بهرام افشاری پیتر چِک «پایتخت» می‌شود

عطیه موذن

سیروس مقدم کارگردان «پایتخت» درباره اتفاقات فصل ششم این سریال و نقش پررنگ تر بهرام افشاری سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سیروس مقدم در گفتگو با آرش ظلی پور مجری برنامه رادیویی «صحنه» درباره سریال «خواب زده» گفت: این سریال به ژانر وحشت ارتباطی ندارد و بیشتر به رابطه انسان، خدا و شیطان می پردازد و در مقایسه با باقی کارهایم در فضایی نزدیک به سریال «اغما» است.

وی ادامه داد: ما در این سریال سعی کردیم بازیگرانی را انتخاب کنیم که با نقش هم خوانی داشته و مناسب آن کاراکتر باشند و صرفا به ویترین و فروش نگاه نکردیم و این برای من مهم تر بود، ضمن اینکه دلم می خواست هیچ پیش داوری برای شخصیت ها وجود نداشته باشد و مخاطب با قصه آدم ها را بشناسد.

مقدم درباره اینکه چرا در این سریال مجدد با محسن تنابنده کار نکرده است، توضیح داد: محسن تنابنده درگیر چند پروژه بود، قرارداد ۲ فیلم سینمایی داشت و از طرف دیگر مسئولیت «پایتخت» هم روی دوشش بود و به شدت مشغول بود اما از همفکری او استفاده کردیم.

این کارگردان درباره ویژگی فصل جدید و بازگشت مهران احمدی گفت: شگفتی جدید بازگشت بهبود به قصه است که ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقا از شاخ آفریقا پیدا می شود و به قصه برمی‌گردد.

وی درباره نقش بهرام افشاری در فصل جدید گفت: بهرام افشاری در فصل جدید پررنگ تر می‌شود و در واقع یکی از نقش های کلیدی سریال را برعهده دارد که محسن تنابنده به خاطر فیزیک و قد و قامتش یک کار جدید برای او خلق کرده که با کلاه پیترچکی در تست گریم دیدید و به بهانه این موقعیت، مخاطب وارد فضاهای جدیدی در قصه و روایت می شود که کار را بسیار دیدنی می کند.

برنامه «صحنه» به تهیه کنندگی محمد بخشایش، اجرای آرش ظلی پور و سردبیری دنیا خمامی یک هفته در میان ساعت ۲۱ از رادیو تهران به صورت زنده پخش می شود و امشب میزبان سالار عقیلی و افشین هاشمی است.  

نظر شما