شناسهٔ خبر: 37001931 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

عضو چهارمحالی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توجه به جام خوشه چین و نشاط در ورزش روستاها کمتر از هزینه در امنیت ملی نیست

اردشیر نوریان در اختتامیه جام خوشه چین منطقه 2 کشور در شهرکرد گفت: یکی از کارکردهای ورزش ایجاد همبستگی ملی است و برگزاری جام خوشه چین و ایجاد فضای پرنشاط در جامعه و بخصوص برای روستائیان همپای هزینه کرد در حوزه نظامی ارزشمند و لازم است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، نوریان افزود: امروز شاهد حضور جوانانی از روستاهای مختلف کشور در این جام هستیم که بعضا شاید نام این روستاها را هم نشنیده باشیم و این برای متولیان ورزش کشور افتخار بزرگی است.
وی با تشکر از سیاست دفتر توسعه ورزش روستایی وزارتخانه گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، تمامی اهتمام خود را برای دفاع از بودجه ورزش کشور به کار میگیرم تا شاهد رونق بیشتر این فضاهای پر نشاط بخصوص در روستاها باشیم.
نماینده شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر برگزاری این جام ارزشمند، باید در روستاها نیز حضور و نسبت به توزیع امکانات ورزشی اقدام کنیم تا ارتقاء جایگاه ورزش کشور را شاهد باشیم.
وی فراهم کردن فضای شور ، نشاط اجتماعی و امید آفرینی در روستاها را از ثمرات جام خوشه چین عنوان و افزود: نگاهمان این است که ورزش های بومی و محلی به عنوان یک مدل از هویت و فرهنگ اصیل ایرانی به دنیا صادر شود.

نظر شما