شناسهٔ خبر: 37001250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی فراکسیون امید مجلس:

راهکارهای تبدیل تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت در فراکسیون امید بررسی شد

تهران- ایرنا- سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رییس فراکسیون مقابله با تحریم‌ها از بررسی نحوه کاهش فشارهای اقتصادی بر کشورمان در زمان تحریم‌های آمریکا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خانه ملت، فاطمه سعیدی در تشریح نشست روز یکشنبه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه میزبان منوچهر متکی و محمدعلی پورمختار رییس فراکسیون مقابله با تحریم‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: در این جلسه پیرامون اهداف و برنامه‌های فراکسیون مقابله با تحریم از سوی پورمختار گزارشی ارائه شد و متکی نیز درباره این موضوع با هدف تبدیل تهدیدهای تحریمی به فرصت اظهاراتی داشت که چگونه در شرایط فعلی بتوانیم فشار آمریکا را بر کشورمان کم کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر همین اساس نمایندگان نیز در این خصوص نظرات خود را ارائه کردند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه از بحرینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دعوت شد تا درخصوص طرح خود پیرامون بانکداری اسلامی توضیحاتی ارائه کند و نظر نمایندگان را برای حمایت از این طرح جلب کند.

نظر شما