شناسهٔ خبر: 37000962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ناآمادگی یا مصدومیت؛

بیرانوندِ مصدوم برای پرسپولیس به میدان رفت

تهران- ایرنا- دروازه‌بان پرسپولیس به صورت ثابت در دیدار تدارکاتی سرخپوشان به میدان رفت. باشگاه پرسپولیس علت غیبت این بازیکن در مسابقه دیروز را مصدومیت عنوان کرده بود.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس شاخص‌ترین غایب سرخپوشان در برابر سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر بود. دیداری که با برتری ۲ بر صفر شاگردان گابریل کالدرون به پایان رسید.

خبر مصدومیت علیرضا بیرانوند در حالی منتشر شد که پیش از آن کالدرون تصمیمش را مبنی بر نیمکت نشینی این دروازه‌بان در بازی با سایپا گرفته بود و مربی آرژانتینی در نظر داشت تا به بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات خود فرصت بازی بدهد.

این در حالی بود که با وجود اعلام خبر مصدومیت بیرانوند در بازی با سایپا، این بازیکن که گفته می‌شد مصدوم است روی نیمکت سرخپوشان حضور داشت و حتی در گرم کردن پیش از بازی همراه بازیکنان پا به توپ شد و حتی حرکات نمایشی این بازیکن  در زمین هنگام گرم کردن جلب توجه می‌کرد.

جالب‌تر اینکه این دروازه‌بان از ناحیه کشاله گفته شد که مصدوم است اما مصدومیت کشاله به بیش از ۱۰ روز زمان برای درمان نیاز دارد.

بیرانوند امروز هم به صورت ثابت در ترکیب پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر سرخپوشان پاکدشت به میدان رفت.

البته به نظر می‌رسد کالدرون به دلیل ناآمادگی از این دروازه‌بان استفاده نکرد چرا که وی در نشست خبری پس از بازی با سایپا به مصدومیت این بازیکن اشاره نکرد و تنها گفت که بیرانوند ۵۰ درصد خودش بود.

با این حال باید دید که ناآمادگی علت اصلی  نیمکت نشینی شماره یک تیم ملی ایران است یا مصدومیت. آن هم بلافاصله پس از اینکه این دروازه بان از مراسم برترین‌های فوتبال آسیا به پرسپولیس بازگشت.

نظر شما