شناسهٔ خبر: 36997765 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

قسمت دوم دل؛ خسته کننده و ملال آور

در قسمت دوم دل به طرز عجیبی حوصله‌ی مخاطبانش را سر می‌برد. کش دار شدن یک اتفاق ساده و طولانی کردن یک قسمت تقریبا همه‌ی تماشگران این قسمت را دل زده می‌کند و اگر این رویه‌ی دل در قسمت‌های آینده نیز ادامه پیدا کند بی شک با شکستی بزرگ مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -
قسمت دوم دل؛ خسته کننده و ملال آور
 
فرارو- قسمت دوم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی، چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.

در این قسمت از سریال دل آوا چهره‌ی درهم و نگران خواهرش را می‌بیند و علتش را جویا می‌شود. رستا هم اتفاقی که بین او و مهران در ورودی آرایشگاه افتاده است را برای آوا تعریف می‌کند. آوا سعی می‌کند خواهرش را آرام کند و سپس او را راهی می‌کند تا با آرش که جلوی در آرایشگاه منتظر اوست به سمت مراسم عقد حرکت کنند.
 
برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دوم سریال دل  اینجا کلیک کنید

رستا: من واست خواهر خوبی نبودم، حداقل تو این یکی دو سال گذشته.

آوا: عزیزم این چه حرفیه می‌زنی؟ تقصیر خود من بود. بیخود سر آرش بهت گیر دادم، چون نگرانت بود. فکر می‌کردم با هم خوشبخت نمی‌شین.

رستا: الان چی؟

آوا: اگه مطمئن نبودم که محال بود بذارم این عروسی سر بگیره....

اما آرش هیچگاه مقابل درب ورودی آرایشگاه با رستا روبرو نمی‌شود. رستا در فاصله واحد آرایشگاه تا درب ورودی ساختمان ناپدید می‌شود تلاش‌های آوا و آرش هم برای پیدا کردن او نتیجه‌ای ندارد. بدین شکل خانواده‌های آرش و رستا در تالار عروسی نگران تاخیر عروس و داماد و به هم خوردن مراسم و آرش و رستا هم نگران گم شدن رستا هستند.

بیشترین بخش قسمت دوم سریال دل به گم شدن رستا و آشفتگی آرش و آوا و خانواده هایشان می‌پردازد. آرش کل ساختمان آرایشگاه را زیر و رو می‌کند و خانواده‌ی عروس و داماد هم در تالار منتظر و نگرانند. سکانس‌های مربوط به این مساله بیش از سی دقیقه طول می‌کشد و هیچ اتفاق جدید هم نمی‌افتد. فقط از زوایای مختلف دوربین جست و جوی آرش و نگرانی سایرین به تصویر در می‌آید.

نوع واکنش آوا و آرش هم به گم شدن رستا در نوع خودش جالب است. آن‌ها خیلی آرام و بدون رخنه کردن اندکی نگرانی در بدن هایشان فقط به آرامی پله‌ها و راهرو‌های ساختمان را می‌روند و می‌آیند.
 
یا در جایی که آرش با یکی از همسایه‌ها دست به یقه می‌شود آوا و خانم آرایشگر در کادر دوربین می‌مانند و با یکدیگر گف و گو می‌کنند تا آرش همانطور که با زور وارد واحد همسایه شده بود با زور هم خارج شود و بدین شکل یکی از مضحک‌ترین پلان‌هایی که می‌توان تصور کرد نمایش داده می‌شود.

قسمت اول سریال دل با استقبال فروان مخاطبان مواجه شد و بازخورد مناسبی هم از آن‌ها دریافت کرد. تنها نکات منفی‌ای که در میان نظرات قسمت اول به چشم می‌خورد مربوط به انتخاب بازیگران می‌شد که در آینده به آن خواهیم پرداخت.
 
اما قسمت دوم دل به طرز عجیبی حوصله‌ی مخاطبانش را سر می‌برد. کش دار شدن یک اتفاق ساده و طولانی کردن یک قسمت تقریبا همه‌ی تماشگران این قسمت را دل زده می‌کند و اگر این رویه‌ی دل در قسمت‌های آینده نیز ادامه پیدا کند بی شک با شکستی بزرگ مواجه خواهد شد.

نظر شما