شناسهٔ خبر: 36992488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در گفت‌وگوی فلاحی‌پور با میزان مطرح شد

ساخت فصل دوم «ترور خاموش» در هاله‌ای از ابهام/دو ماه است که هیچ پیشنهادی نداشته‌ام

بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: مدت‌ها پیش صحبت‌هایی صورت گرفت و حضور من در فصل دوم سریال «ترور خاموش» کاملاً قطعی شد، اما ظاهرا پروژه متوقف شده چراکه از آن موقع به بعد هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -

ساخت فصل دوم «ترور خاموش» در هاله‌ای از ابهام/دو ماه است که هیچ پیشنهادی نداشته‌امپرویز فلاحی‌پور بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی ماه‌های گذشته صرفاً در یک تله فیلم که در شهر اصفهان فیلمبرداری شد به ایفای نقش پرداختم که برای پخش در تلویزیون آماده می‌شود. 

وی در همین راستا ادامه داد: دو ماه است که هیچگونه پیشنهادی برای بازی نداشته‌ام، طبیعتاً من بازیگرم و باید برای حضور بهتر و بیشتر پیشنهاد خوب داشته باشم اما وقتی کسی پیشنهادی نمی‌دهد کاری از دست من بر نمی‌آید. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی فلاحی‌پور پیرامون وضعیت بازیگری اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به وضعیت ناراحت کننده عرصه بازیگری تاکید کرد: مردم مرا در خیابان می‌بینند و می‌پرسند چرا بعد از سریال شهرزاد کم‌کار شده‌ای، درصورتی که همه انتظار داشتند کارهای بهتری پیشنهاد شود، در جواب واقعا نمی‌دانم چه بگویم، فقط اینکه خودم هم دوست دارم که در آثار بهتری بازی داشته باشم. 

وی درباره ساخت فصل دوم سریال «ترور خاموش» اذعان کرد: مدت‌ها پیش صحبت‌هایی صورت گرفت و حضور من در فصل دوم سریال «ترور خاموش» کاملاً قطعی شد، اما ظاهرا پروژه متوقف شده چراکه از آن موقع به بعد هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

فلاحی پور درباره سریال «ترور خاموش ۲» خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعاتی که از گروه تولید سریال «ترور خاموش» به دستم رسیده، فیلمنامه فصل دوم مراحل نهایی بازنویسی را پشت سر گذاشته و سریال اواخر آذر ماه کلید خواهد خورد. البته تا آنجا که من می‌دانم قصه «ترور خاموش» در فصل دوم کاملاً مجزا و مخصوص به خود است.

انتهای یپام/

برچسب‌ها:

نظر شما