شناسهٔ خبر: 36992364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام 204 دانش‌آموز ابهری به اردوی راهیان نور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر از اعزام 204 دانش‌آموز ابهری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانش‌آموزان پسر نیز انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

عباس عزیزخانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اردوی راهیان نور فرصتی برای معرفت‌افزایی بیشتر دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به لزوم آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان برای حفظ تمامیت عرضی کشور گفت: این اردو فرصتی برای شناسایی دانش‌آموزان با تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری 204 دانش‌آموز دختر و مربی از شهرستان ابهر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، بیان کرد: این دانش‌آموزان در قالب پنج اتوبوس اعزام می‌شوند.

عزیزخانی با بیان اینکه این دانش‌آموزان به منطقه غرب کشور «کرمانشاه» اعزام شدند، عنوان کرد: تنگه مرصاد، موزه شهدا و مزار شهدای گمنام مناطق بازدیدی پیش‌بینی شده برای دانش‌آموزان در این سفر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی جانبی نیز برای دانش‌آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور در طول  سفر در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا و حضور در برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 وی ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام از دانش‌آموزان پسر نیز انجام و در اسفند‌ماه این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/73009/ق20

نظر شما