شناسهٔ خبر: 36992246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هدیه کاظمی به اردوی تیم ملی قایقرانی برمی‌گردد

71468

بانوی پاروزن ایران دوباره به اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بر می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هدیه کاظمی ملی‌پوش قایقرانی آب های آرام که در بازی های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال نقره شد، مدتی از اردوی تیم ملی دور بود اما دوباره شاهد حضور او در اردوی تیم ملی خواهیم بود.

 کاظمی پس از مسابقات قهرمانی جهان مجارستان مرخصی گرفت و در اردوی تیم ملی شرکت نکرد اما طولانی‌شدن مرخصی او این نگرانی را به وجود آورد که شاید کاظمی نخواهد حتی در انتخابی المپیک شرکت کند.

اما اکنون به نظر می‌رسد مشکلات شخصی این پارو زن در حال برطرف شدن است و او با صلاحدید مربی تیم ملی تمریناتش را در اردوی تیم ملی آغاز می کند.

علیرضا سهرابیان در گفتگو با ایسنا در این مورد بیان کرد: ما با هدیه کاظمی صحبت کردیم و تصمیم گرفته که بیاید و تمریناتش را آغاز کند. آرزو حکیمی هم یک جلسه آمد اما بعد بیمار شد و با مربی هماهنگ کرده و دوباره به تمرینات بر می گردد.

 سهرابیان در مورد اینکه گفته شده کاظمی با هیات استانی خود مشکل دارد، گفت: هیات با  تیم ملی فرق دارد و این دو مقوله را باید جدا کنیم.

 او در مورد انتقال اردوی تیم ملی مردان به قشم نیز گفت: با هماهنگی که با مدیر عامل منطقه آزاد قشم انجام دادیم قرار شد میزبانی اردوی آب های آرام مردان از دی تا پایان اسفند در قشم انجام شود. کلیه هزینه ها را نیز قشم عهده دار شد که این کار بزرگی است. مدیرعامل منطقه آزاد قشم وطن پرستانه نگاه کرد و در زمانی که نیاز داشتیم دست ما را گرفت.

 انتهای پیام

نظر شما