شناسهٔ خبر: 36992145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته قرآن و عترت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز و آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز و آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی قریشی بدین شرح است:

قرآن نور است و حقیقتاً انس با قرآن است که دل و روح و جانها را را نورانی می سازد و به برکت قرائت و کلام الهی و انس با فرمایشات حضرات معصومین(ع) می‌توان از ظلمات نجات یافت و قلب و روح خویش را از آلودگیها و ناپاکیها زدود.

 فرزندان عزیزم اینک که در عنفوان جوانی توفیق مجالست و مؤانست با کلام نورانی خداوند سبحان، تفکر و تعمق در خطبه ها و آموزه های بلند نهج البلاغه و دعاهای روح بخش صحیفه سجادیه، زمزمه جملات پرشکوه اذان روزی شما گشته و با آشنایی با سیره زندگی ائمه اطهار(ع) و مدح آن بزرگواران به سینه های خود صفا و به ذهن و ضمیرتان نورانیت آسمانی بخشیده اید. باید همواره سپاسگزار درگاه احدیت بود.

توصیه من به شما دانش آموزان عزیز و فرداسازان ایران اسلامی جز این نمی تواند باشد که همواره در تمامی لحظات زندگی علاوه بر انس و الفت با کلام الهی و زندگی ائمه بزرگوار باید تلاش داشته باشید که رهنمودهای اسلام عزیز و پیامبر پاکیها حضرت محمد(ص) و پیشوایان دینی را چراغ راه زندگی قرار داده و با انجام فرایض و تکالیف دینی سمت و سوی زندگی خویش را به سوی نجات و رستگاری ترسیم کنید.

بر خود فرض می دانم از زحمات همه عزیزان آموزش و پرورش استان که با تلاش خود زمینه رشد و تعالی تربیتی و شخصیتی شما دانش آموزان عزیز را فراهم ساخته و با انجام برنامه های متنوع تربیتی و فرهنگی نشاط و بالندگی معنوی نسل نوجوان را توسعه می بخشند تقدیر و تشکر کنم، امید که عنایت و رحمت الهی قرین لحظات همه ما در انجام مأموریتها و مسئولیت هایمان باشد

انتهای پیام/ن

نظر شما