شناسهٔ خبر: 36991442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یک رهبر حماس: معادلات جدیدی را در صورت پایان نیافتن محاصره غزه تحمیل خواهیم کرد/ اسرائیل فقط زبان زور و باروت را می‌فهمد

اسامه المزینی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد این جنبش در صورتی که محاصره ظالمانه نوار غزه از سوی رژیم اسرائیل پایان نیابد، لحظه ای در تحمیل معادلات جدید درنگ نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم،" اسامه المزینی" در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد تاسیس جنبش حماس تصریح کرد حماس بر ضرورت وحدت و همبستگی فلسطینی تاکید کرده و دهها امتیاز به خاطر تحقق وحدت ارائه کرده است.

 

وی افزود حماس کار تشکیل کمیته مقدماتی برای انتخابات محلی را پایان داده و این جنبش آماده است از طریق انتخابات فراگیر، به داوری جامعه فلسطین متوسل شود.

 

المزینی خاطر نشان کرد حماس پیمان می بندد که به اصول و منافع ملت فلسطین پایبند باشد .

 

وی با اشاره به جایگاه تاثیرگذار حماس در صحنه فلسطین تاکید کرد با وجود محاصره و دشمنی و خصومت دشمنان، حماس هرگز از اصول خود عقب نشینی نکرده و از وظایف خود و تلاشها برای شکستن محاصره و آزادسازی سرزمین چشم پوشی نکرده است.

 

عضو حماس خاطر نشان کرد حقوق ما هرگز قابل چانه زنی و سازش و تعارف نیست و تمام توطئه ها شکست خواهد خورد.

 

وی خطاب به گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت : دشمن ترسو، جز زبان قدرت و زبان باروت، زبان دیگری نمی فهمد، پس این دشمن را با زبانی که می فهمد، مخاطب قرار دهید، قدرت خود را دوچندان کنید و ضربات خود به دشمن را به همراه برادرانتان در اتاق عملیات مشترک ادامه دهید.

 

وی افزود حماس بر حق بازگشت همه آوارگان به سرزمینی که از آن رانده شدند و مخالفت با هر راه حلی که دربرگیرنده بازگشت آوارگان نباشد یا طرحهای مشکوک همچون وطن جایگزین تاکید می کند.

 

انتهای پیام/ر.م/

نظر شما