شناسهٔ خبر: 36991188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیولی: در حال خروج از تونل تاریک هستیم/ این جایگاه در شأن میلان نیست

استفانو پیولی به آینده تیمش امید زیادی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو در هفته جاری رقابت‌های سری A درباره وضعیت فعلی و آینده روسونری صحبت کرد.

 سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: میلان باشگاهی شبیه بقیه  نیست.امیدوارم  نمایشی در حد تیم‌مان  برجای بگذاریم. روسونری قطعا بر بام فوتبال جهان ایستاد. جایگاه‌مان در جدول  در شأن روسونری نیست، با این حال باید روی بازی با ساسولو متمرکز شویم. به هیچ وجه نباید رقبا را دست‌کم گرفت. موظفیم مقابل ضدحملات ساسولو بایستیم.می‌دانیم  این هواداران چه ارزشی برای ما دارند. هنوز کامل از تونل تاریکی درنیامده‌ایم اما روشنایی را در انتهای راه می‌بینم. باید در این مسیر به راه ادامه دهیم. لیائو  به 2 دلیل جذب شد؛  پتانسیل بی‌اندازه بالا و نیاز تیم به استفاده از 2 مهاجم. لیائو با توجه به حرکاتش می‌تواند مهاجم بسیار خوبی شود.

 او در ادامه افزود: یک مربی باید آنقدر خوب باشد که از بازیکنانش در بهترین فرم بازی بگیرد چون شرایط طی یک یا 2 هفته تغییر می‌کند. من چیزی را تغییر نداده‌ام اما از 24 بازیکن تیم در پست مناسب بازی گرفته‌ام. اگر به عنوان یک تیم بازی کنیم، مهارت‌های فردی هم کم کم خودش را نشان خواهد داد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما