شناسهٔ خبر: 36991177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

قاضی پور در گفتگو با بولتن نیوز مطرح کرد؛

خبر خوش برای قطعه سازان/ اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تامین قطعات خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خبر خوشی برای قطعه سازان در راه است، از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تامین قطعات خودرو خبر داد.

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خبر خوشی برای قطعه سازان در راه است، از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تامین قطعات خودرو خبر داد.

خبر خوش برای قطعه سازان/ اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تامین قطعات خودرو

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به جلسه دیروز شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در این جلسه علاوه بر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران شرکت های خودرو ساز از جمله ایرانخودرو و سایپا و قطعه سازان حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای هر خودرو ساز مبلغ پنچ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شود تا قطعه سازان قطعات مورد نیاز خودروسازان را تامین کرده و تولید خودروها افزایش یابد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس تاکید کرد: این مبلغ باید توسط شورای عالی پول و اعتبار مصوب و به بانک مرکزی ابلاغ شود تا به بانک ها ابلاغ گردد که تسهیلات را در اختیار خودروسازان دهند و خودروسازان هم به قطعه سازان بدهند.

قاضی پور افزود: مجلس حامی تولید داخلی و خودروسازان و قطعه سازان است.
وی گفت: باید با حمایت از تولید ملی به اشتغال و رونق تولید کمک کرد.

نظر شما