شناسهٔ خبر: 36991163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرمربی خاتم اردکان در گفتگو با آنا:

تیم خاتم اردکان شرایط خوبی ندارد/ والیبال ایران به المپیک راه پیدا می‌کند

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: تیم خاتم از ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرده و سرمربی این تیم شده‌ام تا شرایط را با کمک اعضای تیم تغییر دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم والیبال خاتم اردکان پس از قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر والیبال، به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر اضافه شد. با توجه به بدهی‌های تیم خاتم اردکان از سوی سازمان لیگ مقرر شد تا تیم ابتدا بدهی‌های خود را پرداخت و بعد از آن به جمع تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ اضافه شود. اردکانی‌ها تاکنون هشت بازی در لیگ برتر والیبال انجام داده‌اند و تنها یک پیروزی به‌دست آوردند. عملکرد ضعیف تیم خاتم اردکان در رقابت‌های لیگ باعث شد تا مسعود آرمات از هدایت این تیم استعفا بدهد و فرهاد نفرزاده به‌عنوان سرمربی انتخاب شود. 

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار آنا درباره حضورش در تیم خاتم اردکان گفت: تیم خاتم اردکان از تیم‌های خوب والیبال کشورمان است و هواداران زیادی هم در اردکان و هم تمام استان یزد دارد. در هیئت مدیره باشگاه خاتم تصمیم گرفته شد من به جمع اعضای کادرفنی تیم اضافه شوم. با مذاکراتی که با مدیریت باشگاه داشتیم به توافق رسیدیم و من به‌عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده گرفته‌ام. امیدوارم که در ادامه بازی‌های لیگ شرایط برای تیم خاتم اردکان تغییر کند و بتواند به موفقیت برسد. 

سرمربی تیم خاتم اردکان در مورد وضعیت این تیم اظهار کرد: متأسفانه تیم تاکنون نتایج قابل قبولی کسب نکرده است. از هشت بازی‌ای که در لیگ برگزار شده است، بازیکنان تنها یک برد به‌دست آوردند و هفت شکست داشته‌اند. این نشان می‌دهد وضعیت تیم چندان خوب نیست و باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم. 

نفرزاده در پاسخ به این سؤال که تعطیلی لیگ به سود تیم خاتم اردکان شد و وقت برای تمرین دارید، اظهار کرد: تعطیلی لیگ تصمیمی بود که از طرف فدراسیون والیبال و سازمان لیگ به دلیل برنامه‌های تیم‌ ملی بزرگسالان گرفته شد. تیم ملی باید در دی ماه در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کند و بدون شک حضور والیبال در المپیک برای همه ما مهم است. به همین خاطر با تصمیم فدراسیون لیگ برتر تعطیل شد و در واقع نام آن را تعطیلات نیم‌فصل گذاشتند. در این مقطع زمانی کادرفنی و بازیکنان چند تیم دست‌خوش تغییر شدند و برخی تیم‌ها هم به دنبال بازیکنان در پست‌ها مختلف هستند. قطعاً  ما هم از این فرصت استفاده می‌کنیم تا شرایط را برای تیم اردکان بهتر از گذشته کنیم. 

وی در مورد جذب بازیکن برای تیم خاتم اردکان گفت: در حال حاضر خیلی از تیم‌ها بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کردند و آنها هم تیم دارند و در اختیار باشگاه‌های خودشان هستند. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا در این مدت تیم به شرایط ایده‌آل برسد و بتواند نتیجه بگیرد. 

سرمربی تیم خاتم اردکان در مورد وضعیت تیم ملی و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو گفت: بدون شک خواسته همه ورزش ایران صعود والیبال به المپیک است. با توجه به شرایطی که تیم ایران دارد به نظرم این کار در چین شدنی است. فراهم کردن بازی‌های تدارکاتی در این مقطع زمانی به تیم ملی والیبال کمک می‌کند و امیدوارم فدراسیون به این موضوع مهم توجه کند تا خیال همه برای کسب سهمیه ملی‌پوشان راحت شود و بتوانند در دی ‌ماه با آمادگی کامل مقابل حریفان خود به میدان بروند.

انتهای پیام/4048/4057/

نظر شما