شناسهٔ خبر: 36990778 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــر

صاحب‌خبر -

 بغض استقلال بر سر شاهين ترکيد

تيم فوتبال استقلال توانست با برتري 4 بر يک برابر شاهين شهرداري بوشهر به صدر جدول رده بندي بازگردد.

به گزارش ايسنا، دو تيم فوتبال استقلال و شاهين شهرداري بوشهر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين ديدار با پيروزي چهار بر يک استقلال به پايان رسيد تا آبي‌هاي پايتخت دوباره به صدر جدول بازگردند و نبود استراماچوني در اين تيم حس نشود.

گل‌هاي استقلال را در اين ديدار آرش رضاوند در دقيقه 29، مهدي قائدي در دقيقه 53، محمد دانشگر در دقيقه 59 و دياباته در دقيقه 69 به ثمر رساندند. تک گل شاهين را روزبه چشمي در دقيقه 88 وارد دروازه خودي کرد.

قلعه نويي:

استقلال – سپاهان عقب بيفتد!

ماجراي تداخل برنامه هاي تيم فوتبال اميد ايران در راه المپيک و مسابقات باشگاهي از هم اکنون نشانه هاي يک چالش بزرگ را بروز مي دهد. سپاهان يکي از تيم هايي است که بازيکنان مهمي در تيم اميد دارد: «همانطور که باشگاه‌ها به وضعيت و شرايط تيم اميد توجه دارند سازمان ليگ هم بايد از اين تيم حمايت کند.» امير قلعه نويي سرمربي سپاهان در خصوص حضور بازيکنان باشگاه‌ها در اردوى تيم اميد گفت: «باشگاه سپاهان بيشترين همکارى ممکن را در اين مدت با تيم المپيک داشته و شرايط اين تيم را به خوبى درک مى کنيم اما لازم است مسئولين سازمان ليگ هم از اين تيم حمايت کنند و در خصوص بعضى از بازى ها تصميم مناسب ترى بگيرند.»

او گفت: «به عنوان مثال بازى حساس استقلال و سپاهان در جام حذفى سرنوشت يک جام را رقم مى زند. چطور ممکن است هر دو تيم بدون بازيکنان کليدى مثل عارف غلامي، قائدى،محمد محبى و اميدنورافکن به ميدان بروند؟ آيا هواداران دو تيم مى پذيرند که به همين سادگى در غياب نفرات اصلى چنين مسابقه اى برگزار شود؟ ما با وجود فشردگى برنامه
بازى ها آماده همکارى با تيم اميد هستيم اما سازمان ليگ هم شرايط را درک کند و بازى هاي پيش رو را به تعويق بياندازد تا تيم اميد تمامى نفرات خودش را در اختيار داشته باشد.»

استراماچوني حرف آخر را زد

ديگر سرمربي استقلال نيستم

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بايد با ناراحتي بگويم که هيچ چيزي در 9 روز اخير تغيير نکرده است و من ديگر سرمربي استقلال نيستم.

آندره آستراماچوني در پيامي تصويري خطاب به هواداران استقلال گفت: به خاطر يکسري اخبار نادرست که در روزهاي اخير در رسانه‌هاي مختلف از جمله رسانه‌هاي ايراني و ايتاليايي منتشر شده بايد شفاف‌سازي کنم. بعد از نزديک به 5 ماه کار در ايران مجبور شدم اين کشور را ترک کنم. هر روز سعي کرديم با مديريت باشگاه راه‌حلي براي حل مشکل‌مان پيدا کنيم تا دوباره به نيمکت استقلال بازگردم و يک بار ديگر کنار بازيکنانم باشم تا خودمان و هواداران دوست‌داشتني استقلال يک بار ديگر از بازي‌هاي‌مان لذت ببريم.

وي ادامه داد: با وجود تمام تلاشي که از جانب من انجام شد، متاسفانه هيچ اقدام مناسبي از سوي باشگاه استقلال صورت نگرفت. با تمام احترامي که براي هواداران استقلال قائل هستم اما بايد با ناراحتي بگويم که هيچ چيزي در 9 روز اخير تغيير نکرده است. من ديگر سرمربي استقلال نيستم.

استراماچوني خاطرنشان کرد: در يک برنامه تلويزيوني ادعا شد که من پول و طلبم را از استقلال دريافت کرده‌ام اما از همين جا اعلام مي‌کنم که هيچ پولي از استقلال دريافت نکرده‌ام. اين براي من و وکلايم خيلي بد است که سخت تلاش مي‌کنند تا از حق من به صورت قانوني دفاع کنند. از همين جا به صورت رسمي به هوادارانم اعلام مي‌کنم که نمي‌توانم هيچ معامله‌ ديگري با باشگاه استقلال داشته باشم.

قلعه نويي در يک قدمي رکورد جديد در ليگ برتر

تنها يک بازي باقي مانده تا سپاهان نيم فصل اول را بدون باخت به پايان ببرد و از خود رکورد جديدي در تاريخ اين رقابت ها ثبت کند. برتري مقابل پيکان در بازي عصر ديروز باعث شد تا زردپوشان نصف جهان به هفتمين برد اين فصل رسيده و با هفت تساوي ثبت شده به رکورد چهارده بازي بدون شکست در ليگ نوزدهم دست يابند.

امير قلعه نويي و شاگردانش که اين روزها فشارهاي کاذبي را تحمل و با ماجراهاي زيادي دست به گريبان هستند ديروز با برد 2-0 مقابل پيکان روند شکست ناپذيري خود را به عدد 14 رساندند تا ضمن قرار گرفتن در يک قدمي کسب قهرماني نيم فصل، براي ثبت رکوردي جالب همچون شکست ناپذيري در يک نيم فصل نيز بيشتر از هميشه اميدوار باشند.

پرافتخارترين مربي تاريخ ليگ با نشستن روي نيمکت يکي از پرافتخارترين باشگاه ها در اين رقابت ها حالا انگيزه هاي زيادي براي ثبت ششمين قهرماني آن هم با ثبت رکوردهاي فوق العاده دارد. ژنرال که ديروز مدعي شد بسياري در حال سنگ زدن به قطار زرد راه افتاده در مسير قهرماني هستند حالا يک گام با شکست ناپذيري در نيم فصل آن هم با کمترين گل خورده فاصله دارد تا نشان دهد تيمي که ساخته شايسته تقدير بيشتر است.

بيرانوند:

کت و شلوار استراماچوني از طلاست؟

در حاشيه برنامه ورزش از نگاه دو که با حضور مهدي نبي و علي فتح‌الله‌زاده روي آنتن رفت، عليرضا بيرانوند با ارسال پيامي به مجري برنامه نسبت به حواشي اين روز‌هاي استقلال واکنش نشان داد. در متن پيام بيرانوند آمده است: «چرا موقعي که برانکو رفت کسي از وزارت ورزش دنبال بازگشت وي نبود؟ آقاي استراماچوني کت و شلوارش از نخ طلاست؟ يا آقاي عراقچي و ... فقط دنبال کار‌هاي استقلال مي‌روند؟»

فتح‌الله‌زاده در ادامه ماجراي مهدي طارمي و رايزني دولت با ترکيه را وسط کشيد. اما واکنش شايد جدي‌تر را مهدي نبي، داشت. عضو هيئت‌مديره پرسپوليس در جواب عليرضا بيرانوند گفت: «ما رسانه‌اي نکرديم و گرنه وزير و سفير ايران در کرواسي دنبال اين بودند که حقوق برانکو پرداخت شود و او به ايران برگردد. اما خود برانکو با الاهلي به توافق رسيده بود. استقلال کمک وزارت را رسانه‌اي کرد، اما نکرديم.»

برچسب‌ها:

نظر شما