شناسهٔ خبر: 36990156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

والورده: پنالتی سوسیداد صحیح نبود و روی پیکه خطای پنالتی انجام شد

جواد رحمانی

والورده باور دارد داور بازی می توانست بهتر از این ها سوت بزند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بارسلونا با تساوی 2-2 مقابل رئال سوسیداد در هفته هفدهم لالیگا، راه صعود به صدر جدول را برای رقیب خود باز کرد. به گزارش موندو دپورتیوو، ارنستو والورده، سرمربی بلوگرانا، در مصاحبه پس از بازی، در خصوص عملکرد شاگردانش و حواشی بازی گفته است:

صحنه مشکوک به پنالتی بارسلونا در بازی مقابل سوسیداد؟ چه می توانم بگویم. به نظرم داور صحنه را بررسی کرد. از روی نیمکت چندان صحنه را ندیدیم اما با تمام وجود از کنار زمین آن را حس کردیم که پنالتی نبود چون طوری بازی را دنبال می کنیم که انگار پیراهن برتن کرده‌ایم. دوباره نگاهی به این صحنه خواهم انداخت. باید دوباره ببینم. فکر می کنیم پنالتی بوسکتس، پنالتی نبود و روی پیکه خطای پنالتی انجام شد. شک دارم بوسکتس بر روی حریفی که قصد گلزنی نداشت، خطا کرده باشد. حس می کنم پنالتی نبود. به هرحال این داور است که تصمیم می گیرد. تیم ها بر اساس قانون موجود به شرایط عادت می کنند.

همیشه می خواهیم پیروز شویم. شروع بدی داشتیم اما سپس بهتر شدیم و بازی را در دست گرفتیم. فکر می کنم اگر بازی کمی بیشتر ادامه پیدا می کرد، پیروز می شدیم. بازی خوبی بود. از همان دقایق اول بسیار جدی دنبال شد و سوسیه داد فصل خوبی را پشت سر می گذارد. آن ها در خط هافبک، بازیکنان خوبی دارند.می دانستیم پس از 1-0، قرار است ما را تحت فشار بگذارند. برای خلاص شدن از این پرس، باید سریع‌تر بازی می کردیم. تعویض آلبا با سمدو؟ نمی خواستم آلبا 90 دقیقه بازی کند.  

پس از مصدومیت ها، باید تغییراتی را اعمال می کردم. الکلاسیکو؟ بر روی نیمکت واقعا لحظات سختی را سپری می کنیم. با توجه به جریان بازی، به تغییر تفکر دست می زنیم اما خواهیم دید فردا چه اتفاقی می افتد. بازی چهارشنبه شب، متفاوت خواهد بود. دیداری جذاب خواهد بود. در برخی جهات، هنوز خوب نیستیم. اودگارد؟ حالا که بیشتر بازی می کند، می بینیم که چه بازیکن خوبی است. او پاهایی سریع دارد و به سمت دروازه سریع می رود. او می تواند هم پاس گل بدهد، هم گل بزند. کاری که او انجام می دهد، عالی است. 

نظر شما