شناسهٔ خبر: 36989216 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خارج از گود

استراماچونی برمی‌گردد؟

《خارج از گود》این هفته به موضوع مربیان خارجی و ابهامات درباره بازگشت آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در خارج از گود این هفته خواهید دید:

>> چند روز پیش وقتی استراماچونی از استقلال رفت همه دغدغه وزارت ورزش برگرداندن این مربی ایتالیایی شد و حتی وزارت خارجه نیز به میدان آمد تا پول به دست این مربی خارجی برسد و در این مسیر هر چه استراماچونی ناز کرد، خریدند.
>> امروز ۱۵۹ هزار دلار از طلب استراماچونی به بانکی در ایتالیا رسیده و گفته اند پول دوشنبه به حساب این مربی می‌رود و وی به استقلال بر می‌گردد، اما برغم همه این تلاش‌ها چند ساعت پیش استراماچونی ویدئویی منتشر کرد و گفت: برغم اینکه استقلال و هوادارانش را دوست دارم، اما دیگر نمی‌توانم با این تیم ادامه دهم هنوز هیچ چیز تغییر نکرده و خسته شدم.
>> قابل توجه کسانی که این چند روز دویدند و سخنگوی وزارت ورزش که گفت: به طلوع استراماچونی نزدیکیم! ولی به هر حال باشگاه استقلال گفته این یک سوءتفاهم است و دوشنبه پول به حسابش واریز شود استراماچونی برمی گردد.
>> دغدغه هوادار برای آنکه مربی موفق تیمش بر می‌گردد درست و قابل قبول است، اما شرایطی که مدیران ما در فوتبال به وجود آورده اند تا خارجی‌ها هر رفتاری که دوست دارند انجام دهند و تازه بعد از آن به دنبال آن‌ها بدویم تا از دستشان ندهیم، جای تامل دارد.
>> البته امید می‌رود بقیه مربیان خارجی شاغل در ایرات بدعادت نشوند، هر چند مربی پرسپولیس نیز لفظ‌هایی آمد.
>> ماجرای فوتبال ایران و خارجی هایش سریالی شده است مثل ویلموتس که از تیم ملی رفت و آقای تاج همچنان تاکید می‌کند قرار نیست خسارت میلیاردی به وی پرداخت شود، اما امروز یکی از روزنامه‌ها منتشر کرده که همسر ویلموتس گفته پیگیر آن هستیم که از ایران حدود ۸ میلیون یورو غرامت بگیریم.
>> وزیر ورزش نیز درباره حواشی فوتبال چیزی نگفت.
>> نکته مهم آن است که انصاف نیست برای فوتبال همه با همه توان به خط شوند، اما مشکلات و کمبود‌های رشته‌های دیگر روی زمین بماند و خاک بخورد.

<div id="video-display-embed-code_4280435"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2596100/4280435?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما