شناسهٔ خبر: 36989019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مترجم استراماچونی: تعویض‌ها در دیدار با شاهین با نظر استراماچونی انجام شد/ او برای کمتر شدن غرامت پیشنهاد کاهش مدت قرارداد را داد

مترجم آندره‌آ استراماچونی روایتی جدید را از عدم حضور او در استقلال و دلیل عدم بازگشتش به ایران مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, یوسف دانشیار بعد از دیدار استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر درباره ارتباطی که در این مدت با استراماچونی داشته است, اظهار داشت: بعد از ویدئویی که در فضای مجازی از ایشان پخش شد و اعلام کرد که به استقلال بر نمی‌گردد من با او بعد از بازی صحت کردم که گفت اگر تا دوشنبه پول به حسابش واریز شود, به استقلال بر می‌گردد.

وی درباره علت ناراحتی استراماچونی و انتشار آن ویدئو گفت: ابتدا به این دلیل بوده که چرا عزم و اراده‌ای جدی برای فراهم شدن سازوکار بازگشتتش به ایران فراهم نشده و دوم اینکه چرا وقتی پول به حسابش واریز نشده در خبر‌ها این‌طور اعلام کرده‌اند که پول کاملاً پرداخت شده است. استراماچونی گفت رسید بانکی که امروز رسانه‌ای شد برای حساب او نبوده و تنها رسید انتقال پول به یک بانک دیگر در ایتالیا بوده است. البته خود استراماچونی نیز تعجب کرده بود که چرا این پول به بانک سپه که جزو اولین بانک‌های تحریم شده بود, واریز شده است!

مترجم استراماچونی در استقلال تأکید کرد: من تازه با او صحت کردم و گفت که اگر پول تا دوشنبه به حسابش واریز شود, قطعاً به استقلال بر می‌گردد. من از او سؤال که کردم که چرا از هواداران خداحافظی کرده است و متوجه شدم که او برای اینکه از اقدامی عملی از سوی مدیران باشگاه صورت نمی‌گیرد, این تصمیم را گرفته است.

وی درباره اینکه آیا استراماچونی بازی امروز استقلال را تماشا کرده است, تصریح کرد: بله, ایشان بازی را با دو دقیقه تأخیر نگاه می‌کرد و در بین دو نیمه نیز نکاتی را به من گفت و من این نکات را ارائه کردم. حتی او تعویض‌ها و زمان این کار را هم گفت.

دانشیار درباره اینکه استراماچونی خواهان کاهش مدت قراردادش به یک سال شده بود, گفت: برداشت من این بوده که استراماچونی قصد داشته است باشگاه برای غرامت فسخ قرارداد مبلغ کمتری را متضرر شود، چرا که او با فسخ قرارداد می‌توانست پول دو سال را بگیرد و برای همین کاهش قرارداد به یک سال را پیشنهاد داد.

وی درباره اینکه آیا استراماچونی در طول بازی با دکتر ستوده روی نیمکت در تماس بوده است, گفت: بعید می‌دانم. تا جایی که من می‌دانم استراماچونی فقط با من در ارتباط بوده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما