شناسهٔ خبر: 36988934 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عباس کشاورز خبرداد:

ضرورت برون‌سپاری و واگذاری تصدی‌ها به تشکل‌های بخش کشاورزی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، گفت: در شرایط کنونی، هر قدر بتوانیم نیازهای وارداتی و ارزبری تامین کالاهای اساسی را کاهش دهیم و امنیت غذایی را با اتکا به تولید داخل تامین کنیم، خدمت به کشور و منافع ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عباس کشاورز عصر امروز در نشست شورای مدیران این وزارت تصریح کرد:  همّ و غمّ همه ارکان وزارت جهاد کشاورزی باید حمایت از تولید و دفاع از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی باشد.

 

وی با بیان اینکه در راستای منافع ملی و تاریخی، نهاد حمایت از تولید را باید جدی بگیریم، اظهار داشت: در شرایط کنونی، هر قدر بتوانیم نیازهای وارداتی و ارزبری تامین کالاهای اساسی را کاهش دهیم و امنیت غذایی را با اتکا به تولید داخل تامین کنیم، خدمت به کشور و منافع ملی است.

کشاورز، گفت: پایداری کشاورزی باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد و در این راستا، لازم است هم به منابع و نهاده ها بپردازیم و هم از کشاورزان حمایت کنیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که کشاورزی به عنوان یکی از ارکان اقتصاد کشور مطرح است، تاکید کرد: مدیران بخش کشاورزی در سطوح مختلف باید به مبانی علم اقتصاد و اصول اقتصادی مسلط و مجهز شوند.

کشاورز با تاکید بر این که تصمیم سازی ها، اقدامات و پیگیری ها در راستای حمایت از تولید و تحقق وظایف وزارتخانه باید با جدیت دنبال و منجر به نتیجه شود، اظهار کرد: لازم است ارتباط و تعامل با جامعه کشاورزی تقویت شود.

وی برون‌سپاری و واگذاری تصدی‌ها به تشکل های بخش کشاورزی را ضروری عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های بی‌شماری در بخش کشاورزی کشور وجود دارد؛ توفیق خدمت به محرومان و جامعه کشاورزی را باید همگان غنیمت بشماریم و این فرصت ها را از دست ندهیم.

نظر شما