شناسهٔ خبر: 36988885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علی فتح‌الله‌زاده عضو هیات مدیره استقلال:

تا دوشنبه منتظر استراماچونی می‌مانیم

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید پول استراماچونی دوشنبه صبح به حساب او واریز می‌شود و او به جمع آبی‌پوشان بازخواهد گشت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| علی فتح‌الله زاده عضو هیات مدیره استقلال در خصوص بازگشت استراماچونی گفت: این که چرا بازگشت استراماچونی این گونه به حاشیه رفت، برای این بود که باشگاه استقلال تحت فشار هواداران است و برای این که فکر می‌کنند باشگاه برای بازگشت سرمربی کوتاهی می‌کند، این خبرها را رسانه‌ای می‌کنند.

 

وی ادامه داد: اگر استراماچونی قبل از ساعت 3 حسابش را به ما اعلام می‌کرد، پول به حساب او واریز می‌شد و پول استراماچونی پرداخت می‌شد اما او این کار را بعد از ساعت 3 انجام داد و به دلیل تعطیلی بانک‌ها در روز شنبه و یک‌شنبه، صبح دوشنبه این پول در حساب جدید استراماچونی خواهد بود. من قرارداد او را به دلیل این که سمت رسمی نداشتم، ندیدم اما این اتفاقات باید با تعامل 2 طرف حل شود.

 

او اضافه کرد: در ابتدای فصل ما نتیجه نمی‌گرفتیم و وزارت و مدیریت تحت فشار بود  که مربی تغییر کند. انصاف نیست که وقتی وزارت و مدیران باشگاه پای استراماچونی ایستاده‌اند، ایشان هم باید کمی وقت دهد. مطمئن هستم دوشنبه پول به حساب او ریخته می‌شود و با توجه به علاقه استراماچونی و همسرش به ایران، آن‌ها برخواهند گشت. من هم امروز یک به اصطلاح نیمهچه مسئولیتی پیدا کردم. حتما از فردا پیگیر این موضوع خواهم بود و امیدوارم فردا بعدازظهر خبر خوشی را به هواداران بدهیم.

 

فتح‌الله‌زاده درباره فکر به جایگزین استراماچونی گفت: وقتی پول آماده شده، یعنی باشگاه استقلال تعهد خود را به این مربی نشان داده است. اگر ایشان به دنبال مسائل دیگری باشد و به تیم بازنگردد، آن زمان ما فکر دیگری خواهیم کرد. ما تا پس فردا منتظر استراماچونی خواهیم ماند. اگر دوشنبه پول بود، استراماچونی هم باید به نیمکت تیم برگردد. نماینده خلیل‌زاده در ایتالیا است تا هر موقع استراماچونی آماده بود برای او بلیت تهیه کند.

 

عضو هیات مدیره استقلال گفت: من نمی‌خواهم وعده بیخودی بدهم. هر کاری می‌شد که از طرف استقلال انجام شود، با کمی تاخیر که آن هم به دلیل تفاوت تعطیلی‌های ما با آن‌ها، صورت گرفته است. باید تدبیر بیشتری اندیشیده می‌شد و نباید کار به اینجا کشیده می‌شد. همه تلاش می کنیم تا استراماچونی برگردد و دل هواداران شاد شود.

 

منبع: ایسنا 

 

نظر شما